پتروشیمی غدیر ساخت قطعات مورد نیاز را که قرار بود 35 میلیارد ریال توسط شرکت های خارجی ساخته شود را به دو شرکت داخلی داد که هزینه آن تنها 88 میلیون تومان شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی غدیر، مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی غدیر در خصوص مدیریت هزینه در تعمیر و راه اندازی کمپرسور هودن (HOWDEN)اظهار کرد:خریداری قطعات مورد نیاز کمپرسور از این شرکت به مبلغ 35 میلیارد ریال بوده است که ساخت قطعات را به دو شرکت داخلی دادیم و در مجموع 88 میلیون تومان هزینه برداشت که این قطعات طی 10 روز ساخته شدند.

مهران دهداری نژاد یادآور شد: برای نصب این قطعات شرکتی به نام نفت نت 120 میلیون تومان درخواست کرده بود که با اعتماد به کارشناسان واحد تعمیرات شرکت، نصب این قطعات نیز بدون هزینه صورت گرفت.

دهداری نژاد گفت: با اعتماد مدیریت شرکت به توان نیروهای داخلی شرکت در جریان اولین اورهال سنگین کارخانه اصلاح و ساخت قطعات کمپرسورهودن (HOWDEN)، تعمیر و نصب و راه اندازی آن که قرار بود به وسیله کارشناسان خارجی انجام شود  بدون نیاز به تخصص و نیروی خارجی به دست توانمند کارشناسان و نیروهای متخصص این شرکت به طور کامل و با بالاترین دقت و کیفیت به انجام رسید.

وی افزود: طبق استعلام شرکت در سال 92 تعمیر این کمپرسور توسط یک شرکت آمریکایی 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام و برآورد شد که با انجام تعمیرات در داخل شرکت توانستیم با 88 میلیون تومان تعمیرات را در مدت زمان 10 روز به پایان برسانیم.

مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی غدیر توضیح داد: با همت نیروهای زحمت کش و متخصص بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون تومان در هزینه های شرکت صرفه جویی شد.

مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی غدیر افزود: در شروع سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور مدیریت جدید شرکت اولین اورهال سنگین کارخانه تماماً به وسیله پرسنل خود شرکت با موفقیت به پایان رسید که این اقدام به موقع زمینه لازم را برای بالا بردن راندمان کاری کارخانه مهیا کرد تا بتوانیم امسال به بالاترین تولید در تاریخ شرکت دست یابیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =