سخنگوی وزارت امورخارجه که در تبریز به سر می برد در یادداشتی کوتاه تبریز را شهری مسحور کننده و زیبا خواند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین جابری انصاری در یادداشتی با عنوان: یک حرف از هزاران؛ تبریز، تبریز زیبا و مثال زدنی، نوشته است:

عصر دوشنبه وارد تبریز شدم و تا صبح پنج شنبه در این دیار زیبا که پاره تن ایران است خواهم ماند سه شنبه یک سخنرانی در دانشگاه تبریز درباره سیاست خارجی ایران در مرحله پسابرجام خواهم داشت و چهارشنبه نیز در افتتاحیه کنگره شیخ محمود شبستری، عارف بزرگ و صاحب اثر ماندگار گلشن راز، از سیاست و عرفان و رازآلودگی روابط آنها با یکدیگر سخن گفت.

وی با بیان اینکه یک نشست مطبوعاتی و مجموعه ای از دیدارها با مسئولان استان و از مراکز فرهنگی تاریخی تبریز در برنامه ام پیش بینی شده، آورده است: امشب توفیق این را داشتم که پس از سالها در پارک زیبای ائل گلی یا همان شاهگلی تبریز قدم بزنم و مسحور زیبائی های آن شوم. در دفتر یادبود پارک چند جمله ای نوشتم که به مثابه ادای دینی به تبریز پرشکوه و تبریزیان عزیز در ذیل این نوشته آن را منتشر می کنم بمنه و کرمه.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه فرصت دیدار از پارک زیبای ائل گلی فرصت مغتنمی برای مشاهده زیبائی های مثال زدنی تبریز زیباست ادامه داده است: تبریز که جزء جدانشدنی ایران بزرگ و تاریخ عظمت های ملت ایران است به راستی احترام هر ناظری را برمی انگیزد.

وی در پایان آورده است: به تبریز و تبریزیان عزیز سلام و درود می فرستم و امیدوارم با مدیریت درست مدیران تلاشگر تبریز و استان آذربایجان، تبریز همچنان سرافراز و مثال زدنی باقی ماند و شکوفاتر در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

حسین جابری انصاری- 13 اردیبهشت 1395

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =