لرستان و آذربایجان شرقی استانهای پایلوت مدل توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی شدند

وزیر کشور از انتخاب استان های لرستان و آذربایجان شرقی به عنوان استان های پایلوت و مدل توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی در راستای تحقق اهداف برنامه های ملی ارتقای توان تولید ملی خبر خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،وزیر کشور از انتخاب استان های لرستان و آذربایجان شرقی به عنوان استان های پایلوت و مدل توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی در راستای تحقق اهداف برنامه های ملی ارتقای توان تولید ملی خبر خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی  در هفدهمین جلسه هم افزایی دستگاه های موثر در زمینه توسعه روستایی و اقتصادی کردن فعالیت ها در روستاها افزود: این استان ها قابلیت تبدیل شدن به الگویی مناسب برای سایر استان های کشور را در زمینه توسعه مناطق روستایی دارند.
وی تاکید کرد: نگرش و اعتقادات خود را باید در جایگاه توسعه روستایی تعریف و با نگاه و جهان بینی دینی، خود را در قبال خداوند، تاریخ و مردم پاسخگو بدانیم.
وزیر کشور با تشریح نگاه اقتصاد خرد و کلان در توسعه روستایی بر توجه به توزیع و تخصیص منابع، امکانات، فرصت ها و ارزش های افزوده اقتصادی در روستاها تاکید کرد.
رحمانی فضلی پیشبرد اقتصاد مقاومتی را به تلاش و مداومت بیشتر و و رفع موانع بوروکراسی (دیوان سالاری) دانست.
وی همچنین توسعه مناطق روستایی را مبتنی بر مشارکت همه جانبه اهالی روستا پایدارتر عنوان کرد و گفت: ارائه امکانات رفاهی لازم به روستاها و تلاش برای توسعه روزافزون آنها از راهکارهای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =