آغاز ثبت نام از متقاضیان خِدمت سرباز معلمی در زنجان

معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بیان اینکه متقاضیان خدمت سرباز معلمی، ثبت نام کنند، گفت: متقاضیان برای آگاهی از نحوه ثبت نام به اداره آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند.

به گزارش خبرآنلاین ، یعقوبعلی عبادی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بیان اینکه دستورالعمل ثبت نام از متقاضیان خدمت سرباز معلم واصل شده و به مناطق تابعه استان نیز ارسال شده است، اظهار کرد: متقاضيان می توانند جهت اطلاع و ثبت نام به اداره آموزش و پرورش استان مراجعه نمايند.

وی با بیان اینکه سرباز معلم ها برای تدریس به روستاها و مناطق محروم اعزام می شوند، افزود: از جمله شرایط متقاضیان، داشتن فوق دیپلم، ليسانس و فوق لیسانس که دارای برگه اعزام به تاریخ تیر ماه و شهریور ماه سال جاری هستند، است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ ای ضواب جذب سرباز معلم را در سال جاری اعلام کرده است، بیان کرد: براین اساس صاحبان مدارک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های برق، الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک، معماری، عمران، راه و ساختمان،‌ حقوق، ریاضی، فیزیک، شیمی، حسابداری، آمار، تربیت بدنی، زبان انگلیسی، زبان عربی مورد نیاز جذب است.

عبادی با بیان اینکه از مشمولین واجد شرایط دارای شرایط برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام ‌آنها تیر و شهریور 95 است ثبت ‌نام صورت می گیرد، تصریح کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ 25 اردیبهشت اسامی در سایت....اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه وزارت آموزش ‌و پرورش برای سرباز معلمی، انتخاب مشمولانی است که کسر خدمت ندارند است، خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت و پس از درخواست استفاده از آن در طول سال تحصیلی ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه دوره آموزشی بدو خدمت و دوره آموزشی نظامی هستند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز است، بیان کرد: انجام خِدمت در آموزش‌ و پرورش هیچ گونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =