در راستای کاهش حوادث رانندگی؛ 500 بلوک گذرگاه پیاده در منطقه 4 کرج رنگ آمیزی شد

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از رنگ آمیزی 500 بلوک گذرگاه عابر پیاده در برخی از معابر اصلی و فرعی این منطقه به منظورکاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،سید رضا فیض عنوان کرد: در راستای ساماندهی معابر سطح شهر و خدمات رسانی بهتر به شهروندان پروژه رنگ آمیزی 500 عدد بلوک گذرگاه عابر پیاده در بلوارهای امامزاده طاهر، ارم، تقاطع شهید دشتبان زاده ( دانش) تا سه راه مسیح پاکدل انجام شد.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: رنگ آمیزی عابر پیاده از جمله اقدامات مهمی است که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان دارد و در همین راستا نیز طرح خط کشی معابر شهری برای ارتقای امنیت همشهریان در دست اجرا قرار گرفته است.

فیض اظهار داشت: هدف از انجام رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده و خط کشی معابر افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده، افزایش قابلیت دید در خیابان ها و معابر سطح شهر و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان است.

این مسئول در پایان افزود: امیدواریم شهروندان با رانندگی بین خطوط و توجه به علائم رانندگی و ترافیکی ضمن نظم بخشیدن به تردد خودروها در کاهش ترافیک نیز موثر باشند و از حوادث این چنینی در سطح شهر بکاهند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =