اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعتبارات 25 میلیارد تومانی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات اجرای این طرح‌ها تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباراتی افزون بر 250 میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمدمدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان با اعتبارات بیش از 25 میلیارد تومانی خبر داد.

فرید محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران مهم‌ترین برنامه‌ای که امسال در دستور کار کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد است را توجه به اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل ذکر کرد.

وی مهم‌ترین راه برای رسیدن به چنین اقتصادی را در کمیته امداد تنها در توانمند ساختن مددجویان دانست و ادامه داد: وقتی مددجویان توانمند شوند خواهند توانست تولید و اشتغال را رونق بخشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته این سیاست توانمند کردن مددجویان کمیته امداد با اجرا کردن تعداد بیش از دو هزار طرح اشتغال در استان صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات اجرای این طرح‌ها تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباراتی افزون بر 250 میلیارد ریال اجرا شد.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از خودکفایی تعدادی از خانوارها همزمان با اجرای این طرح‌ها در استان خبر داد و گفت: بیش از هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی با این طرح‌های اشتغا‌ل‌زا به مرز خودکفایی رسیدند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد استان را برای سال جاری توجه به موضوعات فرهنگی برشمرد و گفت: فرهنگ زیربنای هر کاری در جامعه است و برای دست‌یابی به خواسته‌های بزرگ از جمله تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در زمینه اقتصاد لازم است تا فرهنگ را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

محبی تشریح کرد: تعداد زیادی دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که توسط کمیته امداد مورد حمایت هستند.

وی برگزاری اردوها و همچنین توجه به رفع معضلات و مشکلات خانوارها را در این حوزه کاری، از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیته امداد برشمرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =