ایسنا نوشت؛ با تساوی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج، قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر قطعی شد و این تیم به افتخاری بزرگ دست یافت.

 در آخرین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر دو تیم چلسی و تاتنهام در حالی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا با این نتیجه لسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. در این دیدار بازیکنان تاتنهام بدون دلی آلی در زمین حاضر شدند که به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده است. اولین موقعیت جدی را هری کین در همان نیمه نخست به دست آورد و وارد دروازه بگویچ و چلسی کرد. در اواخر نیمه نخست سون هیونگ مین کره ای گل دوم را یز به ثمر رساند تا خیال تاتنهام راحت شود. در اواخر بازی درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم و خصوصا ویلیان و دنی رز به وجود آمد که غائله ختم به خیر شد تا نیمه نخست با برتری دو گله تاتنهام به پایان برسد.

در نیمه دوم گری کیهیل از روی یک ضربه کرنر توانست دروازه تاتنهام را باز کند و چلسی را به بازی امیدوار کند. بازی با حملات خطرناک دو تیم ادامه یافت و هیدینک نیز ادن هازارد را به میدان فرستاده بود. این بازیکن در بازی قبلی دو گل به ثمر رسانده بود و در این دیدار نیز با ورود به زمین در دقیقه 83 توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

به این ترتیب لسترسیتی توانست دو هفته زودتر از پایان این رقابت ها قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. این تیم با 77 امتیاز از 36 دیدار در صدر جدول قرار گرفت و تاتنهام با 69 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. قهرمانی لسترسیتی تیمی که فصل قبل برای بقا می جنگید یک انقلاب در فوتبال انگلیس و فوتبال دنیا محسوب خواهد شد که مدتها از یاد علاقه مندان به فوتبال نخواهد رفت.

حالا لسترسیتی نماینده فوتبال انگلیس در فصل بعد لیگ قهرمانان خواهد بود و توانست به افتخاری بزرگ دست یابد که فصل قبل چلسی به آن رسیده بود. قهرمانی که اگر برای تمام افراد خوب باشد و یادآور این موضوع باشد که پول دلیلی برای موفقیت نیست، برای گری لینه کر که به زودی با شکل و شمایل عجیب در تلویزیون ظاهر خواهد شد یک کابوس خواهد بود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =