همایش کانسپت و فرایند طراحی به مناسبت بزرگداشت روز معمار توسط انجمن صنفی مهندسان معمار و شهرساز استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، انجمن صنفی مهندسان معمار و شهرساز استان آذربایجان غربی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان روز یکشنبه همایش علمی خود را با عنوان روز معمار با دو معمار با حضور کوروش و امیرحسین حاجی زاده برگزار نمود.
این همایش یک روزه با استقبال کم نظیر و پر شور جامعه معماری و شهر سازی استان در سالن شمس ارومیه برگزار گردید، آرش محمدی فلاح رئیس هیات مدیره انجمن ضمن خیر مقدم به مهمانان همایش توضیحاتی در مورد برنامه های گذشته و آتی انجمن ارائه و سپس برنامه با سخنرانی دیلمقانی ریاست سازمان نظام مهندسی استان اذربایجان غربی ادامه یافت.
در ادامه کوروش حاجی زاده بهترین معمار خاورمیانه در سال 2013 با ارائه پروژه های منتخب و توضیحاتی جامع در خصوص روند طراحی و مبانی نظری این پروژه ها با تشویق حضار مواجه شد. با حضور بهادری منتخب مردم ارومیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، محمدی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه و تنی چند از مهندسین معمار هدایایی به رسم یادبود به پیشکسوتان عرصه معماری و شهرسازی استان اهدا گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =