امتیاز باشگاه های شهرداری ارومیه و سردار بوکان در صورت عمل نکردن به تعهدات سلب خواهد شد

حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: درصورت عمل نکردن دو باشگاه شهرداری ارومیه و سردار بوکان امتیاز این دو باشگاه سلب خواهد شد و در اختیار سایر اسپانسر ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: ساختار ضعیف و نبود زیرساخت در ورزش استان کاملا گویا است و با این امکانات انتظار معجزه بخصوص در فوتبال نباید داشت.

وی افزود: در حالی که مهمترین استادیوم کنونی استان، ورزشگاه تختی ارومیه است، این استادیوم فاقد نورافکن و پیست تارتان است که نشان از وضعیت نابسامان زیرساخت ها در آذربایجان غربی است.

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی با انتقاد شدید از مصاحبه مدیرعامل شهرداری ارومیه با خبرنگاران تصریح کرد: مدیرعامل شهرداری ارومیه هفته گذشته در جمع خبرنگاران از عملکرد هیئت فوتبال استان انتقاد کرده بود ولی این نکته را باید یادآوری کنم که این باشگاه و جناب یوسفی نتوانستند به تعهدات خود در قبال پرداخت حق الزحمه هیئت فوتبال، خرید کاور برای استادیوم تختی و پرداخت قرارداد بازیکنان و کادرفنی عمل نکرده و در حال حاضر بیش از نیمی از بدهی های باشگاه به آنها پرداخت نشده است.

نیرویار گفت: گرچه تلاش ما برای حفظ و بهبود وضعیت نماینده ارومیه در لیگ دسته 2 است ولی باشگاه شهرداری و مدیریت آن نیز باید با همکاری و عمل به تعهدات خود یاری رسان باشند .

وی ادامه داد: درصورت عمل نکردن باشگاه شهرداری و همچنان سردار بوکان امتیاز این دو باشگاه را از آنها سلب خواهیم کرد.

وی افزود: برخلاف مطالب گفته شده در محافل، هیئت کنونی فوتبال استان در چند سال گذشته با در اختیار گرفتن 2 نماینده در لیگ دسته 2 و 2 نماینده در لیگ دسته 3 و همچنین حضور در لیگ دسته یک امیدهای کشور و لیگ برتر نونهالان توانسته عملکرد قابل دفاعی از خود داشته باشد و اکنون نیز امتیاز یک تیم دسته 2 را در رشته فوتسال خریداری خواهیم کرد.

نیرویار با اشاره به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال گفت: هیئت فوتبال آذربایجان غربی به گزینه ای رای خواهد داد که بتواند برای فوتبال استان مثمر ثمر باشد و بتواند کمک های مناسبی برای آذربایجان غربی داشته باشد.

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال، امتیاز یک تیم فوتبال در دسته یک به آذربایجان غربی اعطا خواهد شد که البته در صورت بهبود نیافتن زیرساخت ها و آماده نشدن استادیوم مناسب این امتیاز به استانی دیگر واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به بحث مطرح شده در مورد فساد مالی هیئت فوتبال گفت: چنین صحبت هایی بدون مدرک و مستندات لازم صحت ندارد و هر کسی چنین ادعایی دارد حاضریم با وی در حضور رسانه ها پاسخگو باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =