عیسی زینالی گفت: چند شغله بودن من در دو یا سه رشته هیچ تاثیری بر نوع عملکرد من در این هیئت ها ندارد و همواره تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عیسی زینالی نائب رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: فوتبال بعنوان یکی از رشته های مهم ورزشی بیشترین چرخش مالی را دارد.

وی افزود: به جرئت میتوانیم بگوئیم هیئت کنونی فوتبال استان هیچ بدهی مالی به نهاد یا شخص ندارد که این اتفاق در چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

نائب رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی با تاکید بر پشتوانه سازی در فوتبال استان تصریح کرد: ما بعد از آمدن به هیئت با برنامه رسیدگی به بخش پایه آغاز کردیم که بتوانیم پشتوانه و آینده مناسبی برای فوتبال استان بسازیم.

زینالی گفت: هیئت فوتبال استان با داشتن 45 هیئت شهرستانی در طول سال 94 توانست 18 تیم در سطح لیگ هایی کشوری داشته باشد ضمن اینکه در این سال بیش از 500 بازی در لیگ برگزار کردیم که این تعداد با احتساب لیگ های رده های سنی به بیش از یک هزار بازی می رسد.

وی افزود: در سال 95 قصد داریم برا بالا بردن سطح فوتبال استان، فوتبال را در رده های سنی پایه بصورت رایگان برگزار کنیم تا رشته فوتبال هم بتواند در بین جوانان مورد اقبال قرار بگیرد.

نائب رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی تصریح کرد: مدیریت ضعیف در این بین یکی از نقاط ضعف ورزش استان است که تاثیر زیادی در عدم موفقیت در رشته هایی چون فوتبال داشته است و امیدوارم با بهبود این وضعیت و توجه به حل مشکل ساختار و زیرساخت های فوتبال بتوانیم امتیاز یک تیم دسته اولی را نیز دریافت کنیم.

وی در مورد واگذاری امتیاز یک تیم دسته اولی ادامه داد: فدراسیون قول واگذاری امتیاز یک تیم دسته اولی را به ما داده ولی اگر نتوانیم زیرساخت ها مانند داشتن یک استادیوم استاندارد را فراهم کنیم ، این امتیاز به استانی دیگر واگذار خواهد شد.

زینالی در مورد چند شغله بودن خود هم گفت: طی 32 سال خدمت همواره تلاش کرده ام صادقانه بهترین عملکردم را داشته باشم و الان هم والیبال و کبدی را اداره می کنم و در این بین همواره توانسته ام نظر مساعد مدیران را فراهم کنم، لذا چند شغله بودن هیچ تاثیری در ضعف فعالیت هیئت ها ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =