تسنیم نوشت:نماینده پیشین مجلس با تاکید بر اینکه لاریجانی را به خاطر سابقه، تجربه و معتدل بودن برای ریاست مجلس مناسب می‌دانم گفت: لاریجانی نسبت به عارف ارجحیت دارد.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی درباره اقدام دولت آمریکا در غارت دو میلیارد دلار از اموال بلوکه‌ شده ایران، گفت: جمله معروفی است که می‌گوید «نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است». معتقدم آمریکا دو ویژگی دارد؛ یکی استعمار و دیگری استثمار. آمریکا بنای به‌ زور گفتن دارد و هر روز به بهانه‌ای می‌خواهد چپاولگری کند.

وی افزود: امروزه آمریکا سرمایه‌های برخی کشورها را در اختیار گرفته تا هر زمان خواست مصادره کند و از این طریق با ایجاد خفقان نگذارد آن کشورها حرف بزنند.

نماينده پيشين مجلس درباره اقدام مسئولان در برابر چنین اقدامات متخاصمانه‌ای متذکر شد: مسئولان باید واقعاً ماهیت آمریکا را از هر جهت بشناسند و از هر طریقی که می‌توانند ارتباط و وابستگی خود را به آمریکا بکاهند و هر مقدار که توان دارند حق خودشان را بگیرند.

اکرمي درباره ریاست مجلس آینده و گزینه‌های مطرح‌ شده، گفت: من آقای لاریجانی را به خاطر سابقه، تجربه و معتدل بودن مناسب می‌دانم و وی نسبت به عارف ارجحیت دارد. به نظرم تعویض رئیس مجلس چندان کار مناسبی نیست.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    7 1
    آقای اکرمی شما که بازی رسانه های اقتدارگرا را می خوری لطفأ صحبت نفرمایید
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    6 0
    دیگه بذارید خود نماینده ها تصمیم گیری کنند. ما انتخابشون کرده ایم و حالا باید اجازه بدیم با توجه به تخصص و رویکردشان به امر مدیریت رییس را انتخاب کنند. آقای عارف هم در موضوع انتخابات نشان داد آدم مدیری ست و نمی شود گفت از آقای لاریجانی کم دارد اما باز هم درست نیست موضوع را به خارج از مجلس بکشانیم.
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    7 0
    نماینده پیشین.همین عبارت کافیست.بریم خبر بدی.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    3 0
    جناب اکرمی درمورد امریکا با فرمایشاتتان موافقم ولی در مورد جناب عارف نه ،،چرا بایدافراد معتدل رییس باشد وچرا افراد راستین واقعی و طرفداران حق نباشند به نظر بنده حق صراط مستقیم است وباید اجرا شود واعتدال وتبانی وغیره معنی ندارد .ولی اقای عارف مثل اینکه عادت کردند بعد از اوردن ارا انرا به دیگری واگذار نمایدوصحت عدم توانا یی خود را اثبات کند