این روزها دعوا در صبا بالا گرفته است، دعوا بین دایی و بازیکنانش با اسپانسر این فصل تیم.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛درست در زمانی که علی دایی برای منصوریان کری خواند و گفت ترمز استقلال را در هفته آخر لیگ می کشد تا پرسپولیسی ها قهرمان شوند ، اسپانسر صبایی ها اعلام کرد نمی خواهد به فعالیت در فوتبال ادامه دهد. رضا موسوی که مالک هواپیمایی زاگرس است و مجموعه هایی توریستی در کیش که پیش از این متعلق به حسین ثابت بوده اند، از جمله هتل داریوش و مجموعه دلفین ها را با عددی نجومی خریده است ، در ابتدای فصل پانزدهم لیگ حرفه ای بنا به آنچه خودش گفته بود به خاطر دوستی صمیمی با استاندار قم وارد فوتبال شد و با این توافق که در طول یک فصل رقمی حدود 5 میلیارد تومان برای تیمش هزینه کند ، به قم رفت.

البته او بعدا کمی هزینه هایش را بالا برد اما آن رقم 5 میلیارد تومانی اولیه این قدر کم بود که قلعه نویی پیشنهاد همکاری با ملوان را به پیشنهاد دوست دیرینش ترجیح داد . موسوی اما به سراغ دایی رفت. رقم بیش از 2 میلیاردی قرارداد دایی را پذیرفت و دستیارانش را هم جذب کرد و البته دایی هم در فصل نقل و انتقالات برای این مالک سنگ تمام گذاشت. او بازیکنان را با ارقامی خیلی پایین به قم برد و تیم ارزانی بست که با سقف هزینه پیشنهادی اسپانسر-مالک همخوانی داشته باشد. همه چیز خوب پیش رفت تا این اواخر که فوتبال دل آقای کاپیتان را زد. او دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در فوتبال نداشت و بعد یکباره متهم شد. اتهامی سنگین از سوی بازیکنان و کادر مربیانش .

اینکه به دلیل استقلالی بودن دارد از تیم شانه خالی می کند تا شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ افزایش پیدا کند. موسوی در جدیدترین گفت و گویش به گل گفته:«سر رفاقت با قلعه نویی کلی به من تهمت زده اند. امثال امیرحسین صادقی از تیم پول می گیرند اما علیه من مصاحبه می کنند و این کار بدی است.» اما دایی در پاسخ گفته :«به صادقی وسایر بچه هایم افتخار می کنم.» او اینگونه دعوا را ادامه داده است. با این وجود پرسش این است ، در شرایطی که قلعه نویی دوست صمیمی موسوی ، در بازی با استقلال با تمام وجود برای بردن استقلال و کسب سهمیه آسیایی می آید ، شل بازی کردن صبا برابر استقلال ، چه حاصلی برای او دارد. او که این فصل کوچکترین کمکی هم به استقلال نداشته است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =