مجید جلالی همچنان با حمایت هیات مدیره در باشگاه سایپا ماند.

 

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین:بیت الله رضایی یک بار دیگر نتوانست حریف مجید جلالی شود و نشان داد قدرت تصمیم گیری در باشگاهش را ندارد. مدیر سایپا که بعد از بارها رسانه ای کردن اختلافاتش با سرمربی تیم و مطرح کردن نام هایی چون فرکی ، نکونام ،فرهاد پورغلامی ، صادقی و گزینه ترکیه ای برای هدایت تیمش و چند بار قوت گرفتن شایعه استعفای جلالی ، تصمیم گرفت برای باخت برابر استقلال ، جلالی را برکنار کند، بار دیگر پشت سد هیات مدیره تیمش ماند. باز هم جلالی در روز معلم و به لطف برگی که رعیت در هیات مدیره تیم برایش رو کرد، به تمرینات نارنجی پوشان برگشت و حرف مدیر تیم بی اثر ماند.

رضایی که امید زیادی داشت به پایان همکاری با جلالی ،از ابتدای فصل علاقه ای برای همکاری با آقا معلم را نداشت و می خواست تیمی پر ستاره ببندد ، تیم کم هزینه و جوان فصل پیشتر سایپا را پر از بازیکنان با تجربه کرد. تصمیمی که از همان ابتدا تیم سایپا را از روند قبلش دور کرد. این اختلاف ها در طول فصل به اوج رسید و از بازی با تراکتورسازی که جریمه 25 درصدی برای اعضای تیم در نظر گرفته شد ، به اوج رسید. برکناری جلالی باید سکانس پایانی می شد بخصوص با افشاگری مدیر تیم درباره قرارداد یک میلیارد و دویست میلیونی مجید جلالی.

او اما در نهایت زورش به جلالی نرسید و مجبور به عقب نشینی شد اما حالا باید از خود بپرسد ادامه فعالیتش در این شرایط حتی به صلاح است؟

او گفته رقم قرارداد جلالی که در سایت سازمان لیگ 630 میلیون تومان بوده اما از باشگاه 1.2 میلیارد تومان می گیرد. این یعنی آنها سازمان لیگ را دور زده اند اما جلالی چنین ادعایی را قبول ندارد. نزدیکان به جلالی می گویند اگرچه تفاهمی کلی در ابتدا و با این رقم برای کادرفنی بسته شده اما غیر از 630 میلیون جلالی ، 250 میلیون برای فرهاد پورغلامی ؛150 میلیون حمید مطهری ، 100 میلیون تومان برای بدنساز تیم و دو قرارداد 50 میلیونی هم برای دو عضو دیگر کادر بسته شده و این قراردادها به تفکیک در سازمان لیگ ثبت شده اند. این نکته ای است که باشگاه سایپا باید درباره صحتش توضیح دهد چون نزدیکان جلالی می گویند آقا معلم با کسر 25 درصد قراردادش امسال نزدیک 450 میلیون باید از سایپا بگیرد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =