امام جمعه اردبیل گفت: نیاز است مطالبات فرهنگیان توسط منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیری شود.

آیت‌ الله سیدحسن عاملی در دیدار با فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار داشت: متاسفانه تاکنون مشکلات فرهنگیان به طور اساسی برطرف نشده و نیاز است منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با جدیت و هرچه زودتر پیگیر مطالبات قشر تلاشگر فرهنگیان در استان باشند.

وی با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در تربیت نیروهای فرهیخته و کاردان دارند، افزود: آینده کشور به وسیله همین دانش‌آموزانی که در مدارس توسط معلمان دلسوز تربیت می‌شوند تامین می‌گردد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی اتخاذ شود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: معلمان رسالت بسیار خطیر و حساسی دارند که همه برای تربیت نیروهای کاردان دارند چرا که امروزه باید برای توسعه و پیشرفت گام‌های بسیار بزرگی در عرصه‌های علمی برداشته شود و نقش معلمان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

آیت‌الله عاملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای والامقام معلم و دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش‌آموزان و معلمان باید با ادامه راه این شهدا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و فرهنگ ایثار و شهادت به طور اساسی در مدارس ترویج شود.

وی اظهار کرد: معلمان جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور دارند ولی متاسفانه خدمات‌دهی رفاه این قشر نسبت به سایر کارکنان دولت کم بوده و باید مسئولان ارشد کشور عدالت و توازن را در آموزش و پرورش نیز رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نامه خود به جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری گفت: در این نامه خواستار حل مشکل جانبازان 25 درصد آموزش و پرورش اردبیل شده‌ام که باید همانند سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات به این قشر دلسوز و شجاع نیز ارائه شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =