سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان گفت: مجلس دهم ظرفیت بیشتر از دو فراکسیون را ندارد.

حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره فراکسیون‌بندی احتمالی مجلس دهم اظهار کرد: تنها دو فراکسیون اصلاح‌طلب‌ها و فراکسیون غیراصلاح‌طلب‌ها را خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آيا در این شرایط مستقل‌ها را در چارچوب اصولگرایی تعریف می‌کند، گفت: ما اساسا بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نداریم، چارچوب ترکیب و تحلیل مجلس تغییر کرده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس بیان کرد: فراکسیون اصلاح‌طلب‌ها هم با نام اصلاح‌طلبی فعالیت نکرده و از عنوان امید استفاده می کند و کسانی که در این فراکسیون نیستند همه یک فراکسیون ديگر را تشکيل می‌دهند.

او گفت: درباره اسم فراکسیون غير اصلاح طلب ها هنوز در حال بررسی هستیم و یکی از پیشنهادات «انقلاب اسلامی‌ و کارآمدی» است. البته پیشنهادهای زیادی برای اسم مطرح شده که به حدود 15 پیشنهاد می‌رسد.

نقوی حسینی درباره برنامه این فراکسیون بی‌نام برای هیات رئیسه مجلس نیز گفت: ما الان به فکر هیات رئیسه مجلس نیستیم و فقط به فکر فراکسیون هستیم. وقتی فراکسیون تشکیل شد، آن وقت فراکسیون، هیات رئیسه را مشخص می‌کند.

27213

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    1 0
    اقای بهروز نعمتی از منتخبین لیست امید که یک اصولگرا بوده و در لیست امید تهران قرار گرفته بود حالا که رای اورده گفته می خواهد عضو فراکسیون رهروان ولایت اصولگریان شود و همان مشی اصولگرایی را ادامه خواهد داد در مورد اعتبار نامه ایشان و هر کس که به رای و اعتماد مردم خیانت بکند جدا تجدید نظر شود.....