فارس نوشت، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک عزت و اقتدار کشور رهین آموزش و پرورش کارآمد و قدرتمند بوده و آموزش و پرورش قدرتمند و پویا در گرو معلمانی بصیر، دلسوز، ساعی و صبور است.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: فرهنگیان معظم طلایه‌داران پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی‌اند که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و خدمتگزاری در عرصه خطیر آموزش و پرورش آینده‌سازان میهن اسلامی موهبتی ارزشمند است که خداوند متعال به بندگان خاص حضرتش ارزانی داشته است.

این پیام می‌افزاید: بدون شک عزت و اقتدار کشور رهین آموزش و پرورش کارآمد و قدرتمند است و آموزش و پرورش قدرتمند و پویا در گرو معلمانی بصیر، دلسوز، ساعی و صبور می‌باشد.

ارج نهادن به مقام معلم به عنوان اساسی‌ترین رکن تحول بنیادین، رشد و پویایی، عزت و اقتدار کشور وظیفه‌ای است، بر دوش آحاد جامعه و همه کسانی که ثمره تلاش، تربیت و هدایت معلم می‌باشند.

همچنین در این پیام می‌خوانیم: اینجانب قدرشناسی از معلم را فضیلت دانسته و صمیمانه از زحمات و خدمات فرهنگیان معزز و گرانقدر خراسان جنوبی و به ویژه حوزه انتخابیه خودم در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف تشکر می‌نمایم.

روز معلم و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را خدمت شما گرامیان و جهادگران عرصه تعلیم و ترییت تبریک عرض نموده و یاد و خاطره معلم شهید استاد آیت‌الله مرتضی مطهری(ره) و شهدای فرهنگی را گرامی می‌دارم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =