ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ورود غیرمجاز روزانه 60 تا 90 هزار خودرو به محدوده طرح زوج و فرد خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی درباره اعمال قانون خودروهای غیرمجاز در محدوده طرح زوج و فرد گفت: قبل از اجرای طرح و جریمه ورود خودروهای غیرمجاز در محدوده زوج و فرد، روزانه حدود 150 تا 200 هزار خودروی غیرمجاز وارد این محدوده می‌شدند؛ اما در حال حاضر با اجرای طرح کنترل محدوده زوج و فرد با دوربین تعداد خودروهای غیرمجازی که وارد این محدوده می‌شوند بین 60 تا 90 هزار دستگاه است.

او با بیان اینکه طبق قانون، خودروهایی که به شکل غیرمجاز وارد طرح زوج و فرد می‌شوند 20 هزار تومان جریمه خواهند شد، گفت: همچنین به ازای هر یک ساعتی که خودرو داخل طرح زوج و فرد بوده و دوربین‌ها نیز تردد آن را ثبت کنند، 20 هزار تومان جریمه برای متخلفان ثبت خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین درباره خط کشی بین کف خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و اینکه برخی از این خط‌ کشی‌ها امکان رانندگی بین خطوط را از رانندگان سلب می‌کند، گفت: با اجرای طرح ایست به احترام زندگی و خط سفید نسبت به اصلاح خط‌ کشی‌های معابر و بزرگراه‌ها اقدام شد و درصد قابل توجهی از این خطوط اصلاح شد.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =