نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر از بعد اقتصادی تنها در پی کسب درآمد نیست، بلکه اهداف عالیه خود را نیز در این فعالیت اقتصادی مد نظر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین معزی در سفر به استان خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت هلال واقع در نیشابور و فیروزه بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بازدید با بیان اینکه یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند در زمینه درآمدزایی برای هلال احمر نقش داشته باشد، شرکت کشت و صنعت هلال است، گفت: توسعه فعالیت‌های شرکت کشت و صنعت هلال با استفاده از تحقیقات و مطالعات گسترده و حساب شده موجب ایجاد اشتغال در شهرستان‌های فیروزه و نیشابور می‌شود تا از این طریق افراد بومی ساکن در این شهرها به کار و فعالیت مشغول شوند.

او با بیان اینکه با افزایش تولیدات این شرکت می‌توان تهاتر انجام داد و در قبال فروش این محصولات لوازم و تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر را تهیه کرد، گفت: با استفاده از این تهاتر می‌توان تجهیزات امدادی و به‌روزتری تهیه کرد و در زمان بروز سوانح و حوادث، خدمات مطلوب‌تری به هموطنان ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به اینکه مقوله اقتصاد برای هلال احمر تنها کسب درآمد نیست، تأکید کرد: جمعیت هلال احمر از بعد اقتصادی تنها در پی کسب درآمد نیست، بلکه اهداف عالیه خود را نیز در این فعالیت اقتصادی مد نظر قرار می‌دهد و برای برداشتن هر گام اقتصادی حتما اهداف بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد و بشردوست کشور مدنظر قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه از پروژه پرورش ماهی شرکت کشت و صنعت هلال نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در پایان سومین روز از سفر خود به استان خراسان رضوی، با حضور در آستان مقدس امامزادگان محمد محروق و سید ابراهیم واقع در نیشابور، به زیارت پرداخت.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =