گلایه‌ روحانی از بدبین‌ها و بدگمان‌ها به مذاکرات هسته‌ای: می‌گویند در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم!

رئیس جمهور با انتقاد از افراد بدبین و بدگمان به مذاکرات هسته‌ای، گفت: عده‌ای می‌گویند ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم؛ چرا زندگی خوب ما را برهم زدید!

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: با تلاش دیپلمات‌ها یک سد بزرگ از پیش پای ملت ما برداشته شده و برجام راه را برای حرکت به سمت تعالی ملت باز کرده است.

وی افزود: آن وقت که ما می‌گفتیم پای میز مذاکرات می‌توان مشکل را حل کرد بدبین‌ها و بدگمان‌ها می‌گفتند امکان‌پذیر نیست. آن روز که توانستیم با 6 قدرت جهانی به توافق برسیم باز هم بدبین‌ها و بدگمان‌ها گفتند درست است به توافق رسیدید اما این قابل اجرا نیست. آن روز که به روز اجرای برجام رسیدیم باز هم بدگمان‌ها گفتند آنچه به شما وعده داده‌اند را عمل نخواهند کرد و شما در این مذاکرات به موفقیت نرسیده‌اید.

اهم اظهارات رییس دولت را به نقل از ایسنا و ايرنا بخوانید؛

*چرا کار یک ملت بزرگ را کوچک نشان می‌دهید؟ این کار یک دولت نیست، بلکه کار یک ملت بزرگ، قدرتمند و مقاوم و کاری است که توسط همه مردم ما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است و هر جا که احتمالاً لازم بود تصویب شود از شورای عالی امنیت ملی تا مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

*برخی گفتند برجام را تصویب و اجرا کردید اما در مقام عمل برجام را نمی‌بینیم اگر صادرات نفت از 1 میلیون و 200 هزار بشکه به 2 میلیون و 300 بشکه رسیده می‌گویند اینکه چیزی نیست دوبرابر شده است. ما می‌گوییم در سایه برجام امروز برای نقل و انتقال پول دست شما باز شده است. آنها می‌گویند اینکه چیزی نیست. در سایه برجام به جای اینکه کشتی‌های بزرگ در ساحل‌ کشورهای همسایه پهلو بگیرند و با قایق و لنج بار به ساحل ایران برسد و هر کانتینری 700 دلار اضافه از جیب مردم پرداخت شود کشتی‌ها مستقیماً در ساحل ایران پهلو می‌گیرند، باز هم می‌گویند چیزی نیست.

*{با اشاره به برخی ویژگی‌های «مپنا»}: ما نیاز به کار و تولید داریم که این امر بدون سرمایه‌گذاری و تکنولوژی امکان‌پذیر نیست و همه اینها بدون سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش بنیان میسر نمی‌شود..

* به ملت بزرگ ایران به خاطر انتخابات شكوهمند و آنچه در هفت اسفند سال گذشته و دهم اردیبهشت امسال بهترین ها را پای صندوق آرا برگزیدند، تبریك می گویم و امروز خوشحالیم مجلس شورای اسلامی آینده ما، مجلسی كه از خرداد شروع بكار می كند، ان شاءالله به حول وقوه الهی با هماهنگی بیشتر با دو قوه دیگر، دولت بتواند وعده هایی كه به مردم داده است وعهدی كه با هم در خرداد 92 داشتیم به خوبی به مقصد برسانیم .

* برای نخستین بار 18 نماینده زن به مجلس شورای اسلامی راه یافتند. ما خوشحالیم در همه صحنه ها بانوان عزیز ما در تحصیل، كار، تلاش، كوشش، دنیای سیاست، دولت، مجلس و قوای مختلف و همه جا حضور دارند كه این هم از آثار بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بود كه زنان را به صحنه آورد و گفت زن و مرد، عرب و عجم، كوچك و بزرگ، روستایی و شهری، سیاه و سفید هیچ كس بر دیگری امتیازی ندارد مگر به تقوا.

*امروز روزی است كه راه برای سرمایه گذاری خارجی باز شده است. ما نیاز به كار و تولید داریم اما تولید و كار بدون سرمایه و تكنولوژی امكان پذیر نیست و بدون اقتصاد دانش بنیان یك شركت پرافتخاری به نام مپنا به وجود نمی آید.

* اگر امروز به مپنا، كارگران، مهندسان و مدیران آن افتخار می كنیم به خاطر كار و تلاش، علم و دانش و فعالیت دانش بنیان و سرمایه گذاری در این سرزمین است. اگر مپنا امروز به عنوان غرور ملی ما محسوب می شود به خاطر آن است كه در یك رقابت آزاد حضور پیدا كرده است.

* یك شركت بدون رقابت با جهان و قدرت های اقتصادی دنیا نمی تواند با غرور سرش را بالا بیاورد، مپنا امروز شركت های عظیم و بزرگی همچون میتسوبیشی و هیتاچی را كنار گذاشته و با جنرال الكتریك و زیمنس رقابت می كند. ما به آن برقی افتخار می كنیم كه نیروگاهش به دست ایران و كارگر ایرانی تولید شده باشد. مسافرت با آن قطاری برای ما لذت بخش است كه لوكوموتیو آن توسط شركت مپنا و كارگران ایرانی تولید شده باشد.

* ما اقتصاد و بنگاه اقتصادی می خواهیم كه توان رقابت با دنیا را داشته باشد تا ثروت كشور و درآمد بنگاه ها را افزایش دهیم و وضع كارگران را بهتر كنیم.

*اگر نتوانیم با دنیا رقابت كنیم، نمی توانیم بازار صادرات منطقه و جهان را از آن خود كنیم و اگر نتوانیم بازار صادرات داشته باشیم، نمی توانیم بازار تولید را از لحاظ كمی و كیفی افزایش دهیم.

* در طول 40 سال گذشته توان اقتصادی كشور در حد تقاضا برای اشتغال نبوده است، همواره تقاضای اشتغال در كشور بالا بوده اما توان اقتصادی برای جذب نه تنها كارگر ساده حتی تحصیلكرده ها، كارآموختگان، صاحبنظران، متخصصان وجود نداشته و این عدم تقاضا، عدم امنیت را برای ما به وجود آورده است.

* همانگونه كه اقتصاد باید رقابتی باشد، كارگر هم باید بین چندین بنگاه برای اشتغال حق انتخاب داشته باشد. اقتصاد كشور باید حركت كند و مردم به آینده امیدوار باشند. باید تورم روند كاهشی داشته باشد و آینده برای سرمایه گذاران روشن باشد. تورم پایین به معنای تضمین توان و خدمت خرید برای كارگران است. 

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    روحانی دوست داریم
    • پوریا US ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      روحانی جان،‌ با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه... همه منتقدان که دشمن دولت نیستن... وقتی مردم هیچ اثری از رفع تحریم ها در زندگی و معشیشت شان ندیدن دلشون به چی خوش باشه... بنزین بازم گرون داره میشه.. نان داره گرون میشه.. مسکن و ماشین ارزان نشد.. بیکاری هم سر جایش هست.. هر روز همخبر از تعطیل شدن کارخانه های بیشتری میاد...
    • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      76 12
      اقای پوریا از قدیم گفتن یه دیوانه یه سنگو میندازه تو چاه صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن ما حالا حالا ها باید بدویم تا وضعیتمون درست بشه
    • حسین A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
      0 0
      جناب بی نام که از تصاویر جیرفت صحبت می کنی: نمایش این تصاویر شاید برای عوام که ضرب و تقسیم بلد نیستند کارساز باشد ولی برای همه نه: یک خیابان دو کیلومتری به عرض 20 متر را می شود به صورت متراکم با چهل هزار نفر پر کرد. اگر به صورت دو سه ردیفه استقبال کنند با چهار تا شش هزار نفر : وزن طرفداران ایشان هم با زور وعده و وعید همینقدر است
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    زنده باد
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    بعد ازاصلاحات ارضى دررژيم گذشته روزنامه فكاهى توفيق مصاحبه خبرنگارخود با يك كشا ورزچاپ كرده بود خبرنگار ايا با اصلاحات ارضى وضع شما بهتر شده كشاورز بله بهترشده خبرنگار ميشود كفت درامد شما دوبرابر شده كشاورز بله خبرنگار درأمد شما قبل از اصلا حات چقدربود كشاورز هيچى
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    آقای روحانی ناراحت نشوید دروغ که نمیگویند آنهائی که این حرفها را میزنند زندگی و آسایش خودشان را میگویند و دلشان به حال مردم بیچاره که نمیسوزد چون به اسمتحریمتاکید میکنم به اسم تحریماجناس ضروری مردم و مملکت را اجناس واقعا بی کیفیتبجار هزارتومان درفاکتوربه یک میلیون به مردم ودولت غالب میکردنندو از دولت دلار 7هزار ریالی دریافت میکردند و هرکس اعتراض میکرد میگفتند اینها خوارجی هستند و میخواهند ایران را دودستی تقدیم غرب کنند پس شماهم میدانید که این آقایان به خاطر چه دلواپسند
  • ساربان قافله EU ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    آقای روحانی ملت جواب اینها را در انتخابات داد و دست رد به سینه آنها زد. ملت پشت سر شماست . محکم جلو بروید و از صدای بلندگوهای این اقلیت پر سر و صدا نهراسید..... آن خداوندان که ره طی کرده اند .... گوش بر بانگ سگان کی کرده اند ؟
  • م A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    این همه انتقاد از برجام فقط و فقط برای منافع شخصی کاسبان تحریم است . تحریم ها جیب بعضی ها را پر کرد و جیب مردم را خالی
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    بله برای اینکه درصدی از تحریمها واقعا سود بردند و به خیلی جاها رسیدن
  • رضا IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    علت قطع پخش دکتر روحانی از شبکه خبر واقعا قطع برق بود؟ خبر جان لطفا پیگیری کن
  • الکس A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    121 9
    بله خوب صد البته این بدبین ها در زمان تحریم ها با کاسبی های غیر قانونی که کردند زندگی خوب و مرفهی داشتند
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    خدا کمکت کنه از دست ما که چیزی برنمی آید جز دعا چون آنچنان در این سالها آتش به خرمن مردم زده شده که صدها امیرکبیر یا بهتر بگویم صدها ظریف و امثال ایشان می خواهد که آبادانی کشور را ببینیم.
  • سارا A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    آقای دکتر من باشما مخالفم مگر شما نبودید که می گفتید معیار جیب مردم است الان جیب مردم از همیشه خالی تر است چون شما به قولهای خود عمل نکردید لغو تحریمها اگر برای شما سود داشت برای ملت ملموس نیست یا لااقل تا الان نیست ما به شما رای دادیم که وضع کشور بهترشود ولی شما فقط در حد شعار بسنده کرده اید
    • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      نکنه توقع داشتین دلار بشه هزار تومان؟ نه دوست عزیز اون دوران گذشت، همین که دولت آقای روحانی مثل دولت قبل در بازار تلاطم و آشوب ایجاد نکرد جای شکر داره. من که از مدیریت خوب ایشون و تیم شون راضی هستم.
  • علي A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    99 10
    شما امر كن كي ها هستن اونوقت به مردم بسپارينشون مثل نماينده هاي دلواپس بي منطق حذفشون ميكنيم شما رو انتخاب كرديم كه جلوي زور و ظالم قدعلم كنيد با صداي ملت بهشون تودهني بزنيد چرا رو مردم بيشتر حساب نميكنيد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    126 8
    کلا با آدمای که خودشون به نفهمی زدن خیلی سخته کار کردن. خدا قوت.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    71 19
    اقای روحانی شعار کافی است سال اخر است..دلیل اصلی اینکه مردم اثر رفع تحریمها را احساس نمی کنند بخاطر گرانی و سه برابری قیمت دلار است...تا دلار ارزان نشود نه چیزی ارزان خواهد شد نه مردم تغییری محسوسی احساس خواهند کرد....قدرت خرید مردم به شدت بخاطر دلار گران پایین امده و هزینه تولید بسیار بالا رفته و کشور در رکود رفته...
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    85 17
    بابا الان هم زندگی بهتری نداریم. حسن همه چیز گرونه والا. یه کاری بکن
  • محسن A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    سفیر کره جنوبی: ما نه با دلار نه با یورو میتوانیم با ایران مبادله کنیم. ریس جمهور اتریش سویفت وصل است اما کار نمیکند. سیف: عایدی ما از برجام نقریبا هیچ بوده است. وزیر نفت: صادرات نفت دو برابر اما قیمت یک چهارم شده است. بیانیه کشورهای اسلامی در محکومیت ایران و حامی تروریست خواندن ایران. برداشت 2 میلیارد دلار از دارایی های ایران. رشد نقدینگی. کشتار بیش از 400 ایرانی در حج و در مقابل وزارت خارجه هیچ تحرکی نداشت. وزیر دفاع آمریکا ایران را جزو 4 تهدید درجه یک آمریکا و جامعه ی جهانی خواند. خواهشا اینا رو یه سرچ کنید ببینید راسته یا دروغ بعد مثبت یا منفی بدین
    • ایرانی A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      همه اینها رو که گفتی حتما باعث و بانیش این دولت بوده؟ کجا بودید وقتی محمود با کارهاش و سخنرانی هاش باعث تحریم رو تحریم میشد؟؟ حالا توقع دارین ظرف کتر از 6 ماه اونهمه بی اعتمادی ایجاد شده برطرف بشه و همه کارهایی که تو 8 سال متوقف شد و حتی با عقب برگشت با سرعت نور به سمت جلو حرکت کنه؟؟؟ شما که پیشنهاد سرچ میدی اول خودت یه سرچی بکن سرمنشع اوضاع امروز ما از کجا آب میخوره
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      راحع به اختلاس 3000 میلیاردی،بقایی و رحیمی و مشایی،دکل نفتی،برداشت‌های مکرر از صندوق ذخیره ارزی،فساد عظیم در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت،تشدید تحریم ها و سو مدیریت و هزار تا چیز دیگه که برای همه عاقلان واضحه نظرت چیه.راجع به اونام شما سرچ کن
    • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      27 5
      ما سرچ کردیم و میبینی منفی ها رو ضمنا شکست مسلمانان در جنگ احد رو هم یادت رفت به پای روحانی بندازی
    • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      24 4
      سرچ کردیم ، منفی هم میدیم
    • بی نام DE ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      بابا شمام همه چيو انداختى گردن برجام كشتار ايرانيان در حج؟ رهبر گفت كارى كنيد و اونا نكردن؟؟ يا كسى ميدونست چيكار بايد كنه وزير خارجه گوش نداد؟؟ شما مث اينكه يادت رفته تو دولت قبل هيچكدوم از كشورها مارو هيچيشون حساب نميكردن ولى الان سرمايه گذارى ميكنن. امريكايى ها چند سال پيش ايرانى دشمن اصليشون ميديدن ولى الان نميبينن. قبلا به ما نميگفتن تروريست؟ چون دولت اصلاح طلب شده شديم تروريست؟ كشورهاى اسلامى اگه منظور عربستانه كه مخالف برجام و پيشرفت ايرانه از همه نظر الان ناراحتين كه بهمون ميگن تروريست واقعا؟مشكل ما كشورهاى اسلاميه؟ اونا خودشون چين تو جهان؟؟ منم بخوام خرابكارياي دولت قبلو بشمارم كه جا نميشه.... باعقل فك كنيد چشم بسته با همه چى مخالف نباشيد.
    • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      29 4
      به نظاميا بگو اينارو
    • بی نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
      4 4
      شما واقعا توقع داشتي با برجام رابطه با آمريكا درست بشه؟؟ نه دولت و نه مردم چنين انتظاري نداشتند شما فكر خودتو درست كن...
    • az A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
      7 3
      سرچ نکردم منفی دادم چیزی که عیان است چه حاجت به ...
    • محمد IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
      7 3
      خوانندگان سایتها میخوان با منفی دادن و مثبت دادن وضع اقتصاد درست بشه. اقتصاد ما ربطی به ترحیم و برجام نداره. مشکا جیزای دیگه است. مردم ایران اهل کار نیستند.
  • ram A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    درود بر رئیس جمهور شجاع
  • محمود A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    98 13
    روحانی حمایتت می کنیم. البته زندگی معدودی در سایه تحریم الحق خیلی خیلی عالی بود.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    دلالان تحریم رفتند دلالان پساتحریم آمدند...
  • سید محمد A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    تدبیر روحانی تایید خالقی روحانی زمانیکه گفت در این دوره 18 زن وارد مجلس شده اند , یعنی اینکه خانم خالقی را به عنوان نماینده قلمداد کرده اند.
    • مهدی A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      باطل کردن آرای خانم مینو خالقی، صد در صد غیرقانونی، ظالمانه و بدعتی خطرناک است.دولت باید قویا با این قانون شکنی آشکار برخورد کند و اجازه ندهد حق خانم خالقی و مردمی که به ایشان رای داده اند، اینطور پایمال شود.درود بر رئیس جمهور شجاع آقای دکتر روحانی که زیرکانه خانم خالقی را تایید می کند.
    • ایرانی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      8 4
      احسنت سید / به نکته اصلی زیبا اشاره کردی
  • رسول IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    9 15
    من به روحانی رای دادم اما تغیری تو زندگی و جامعه اطراف خودم حس نمی کنم همون ک بود هست
  • حمید A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    10 7
    اما داریم می بینیم انانکه گفتند خوشبین نیستیم از هیچ کاری و سنگ اندازی دریغ ندارند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    تخریب، سرمایه، دانش و زمان زیادی لازم ندارد؛اما آباد کردن چرا. مردم این را خوب می فهمند اما انتظار میرود دولت محترم با اتخاذ سیاست های زود بازده بیشتری اوضاع معیشت مردم را قدری سامان دهد تا خدای ناکرده عوام فریب ها با استفاده از گرسنگی مردم رای نیاورند و مردم توان ایستادن پای عهد 92 را داشته باشند.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    12 5
    رای نخستین بار 18 نماینده زن به مجلس شورای اسلامی راه یافتند. جالبه تعداد نمايندگان زن با مينو خالقي 18 نفر ميشن. احسنت به اين نكته سنجي روحانيييييييييييي
  • بدون نام ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    7 9
    واقعاعجیب است حالاهم به نفع کاسبان پساتحریم شده
  • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    11 9
    درود بر دکتر روحانی . زنده باد تدبیر و امید . افشاگری های شما و اعضای هیئت دولت می تواند افراطیون رانت خوار و دلواپس ها را نا امید کند . اینان دست از سر ملت بر نمی دارند و در تحریم ها کشور را غارت کردند
  • محمد A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    در دوران تحریم زندی خوبی نداشتیم، حال که تحریم ها فقط روی کاغذ لغو شده و به نوعی در همان دوران هستیم ولی اگر شما و دوستانتان کمی صبر می کردید طبق گفته چند سال پیش رهبر و گفته اوباما بعد از توافق تحریم ها خود به خود لغو می شد و نظام تحریم درهم شکسته می شد نه اینکه با عقب نشینی از روی صداقت ما و عقب نشینی دروغین غرب دست ما در حنا بماند و ارزش آن همه ایستادگی زیر سوال برود.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    15 7
    دکتر روحانی رئیس جمهور 96
    • محمد A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
      1 4
      خوابشو ببینی
  • بی نام RO ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    حسن جان فقط یه گوشزد کنم. اگه تغییر اقتصادی چشم گیری صورت ندی مطمئن باش مجددا شاهد حضور احمدی نژاد ها خواهیم بود متاسفانه
  • علی A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    3 4
    افرین اگه واقعا این طوری عمل کنیم و بزارند که عمل کنیم زعمل کار براید زسخنرانی نیست ان وقت ژاپن یا آلمان کیه
  • محمد IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    2 1
    غارتگران بیت المال با پذیرش برجام منافع نامشروع خود را از دست داده اند . و این گروهک رانت خوار هر روز دستاورد دولت را زیر سوال می برند . ولی ملت با رای به تدبیر و امید به دنبال زندگی بدون جنگ و توام با آرامش است
  • ali IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    11 4
    به پیش ای مرد میدان ...ما حمایتت میکنیم..علی رغم فشار بد خواهان وجریانات صاحب همه چیز و جدای از مردم...روحانی متشکریم
  • بدون نام ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    26 6
    روحاني دوست داريم . تا كور شود هر انكه نتواند ديد.
  • بی نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    2 2
    نکته جالب این حرفها تعداد زنان مجلس از نظر روحانی بود، 18 زن یعنی با احتساب مینوخالقی.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    13 4
    روحانی قشر تحصیل کرده و فرهیخته ی ایران پشت تو هستند...
  • سندروم پنهان IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    3 3
    پدر مردم در اومد . خدایی 3سال میگذره بیخیال بابا .عملا اون بنده خدا هرجور بود هر راهی که میشد تحریمها رو دور میزد . جان جدت له شدیم از گرونی همراه بیکاری . تورم صفر کردنم که عملا بیکار شدنارو چند برابر کرده..بی خیال بابا
  • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    4 3
    اگر برجام وسیله باشد و هدف بهبود وضع اقتصادی، بعد از حدود 2 سال و نیم وسیله فراهم شد. حال که حدود 1 سال و اندی تا پایان عمر دولت یازدهم مانده باید عملکرد را دید. دولت نهم و دهم طرحهای مشخصی را اجرا میکرد. مثل مسکن مهر یا یارانه. ولی تا کنون در این دولت طرحهایی از قبیل مسکن اجتماعی و یارانه فقط در حد حرف باقی مانده است.
  • دولت عشق أم RU ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    3 1
    دکتر روحانی .دولت عشق آمد وتودولت پاینده شدی.انشالله