روند کُند بازسازی پل عابر پیاده خیابان ساحلی جهادگران و پاسداران نورآباد

شهردار نورآباد حدود یک ماه پیش (۱۵ فروردین ماه) قول داد ۴۰ روزه کار ساخت مجدد این پل ارتباطی را به اتمام برساند اما ظاهرأ با این کندی ما می بینیم وعده چهل روزه محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،در پی بارش های سیلابی اخیر و فرسایش پی دیواره رودخانه گنجینه شهر نورآباد ، قسمتی از دیواره سنگی این رودخانه به همراه پل عابر پیاده آن فرو ریخت.

دکتر ستاری شهردار نورآباد در پی آسیب شدید به ستون های پل عابر پیاده کوی پاسداران که در اواخر دهه ی شصت جهت سهولت در رفت و آمد اهالی منطقه به مرکز شهر بر روی این رودخانه ساخته شده بود دستور داد این پل برداشته شود.

وی ضمن عذرخواهی از مشکلات به وجود آمده قول مساعد داد در کمتر از ۴۰ روز آینده پل جدید در این محل نصب گردد.

امروز یکی از شهروندان با ارسال تصاویری از روند کُند ساخت این پُل نوشت:

پل عابر پیاده رودخانه گنجینه که در بارش و سیلاب اخیر صدمه دیده و تخریب شد در حال بازسازی است از آنجا که این پل نقش مهمی در دسترسی مردم کوی پاسداران به مرکز شهر را ایفا میکند لذا تسریع در بازسازی آن را میطلبد اما روند کند بازسازی این پل موجب ناراحتی و دلخوری و البته گلایه ما و سایر اهالی از مسئولین مربوطه شده است.

وی در ادامه نوشت:

شهردار نورآباد حدود یک ماه پیش (۱۵ فروردین ماه) قول داد ۴۰ روزه کار ساخت مجدد این پل ارتباطی را به اتمام برساند اما ظاهرأ با این کندی ما می بینیم وعده چهل روزه محقق نخواهد شد.

نسیم دلفان/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =