47 درصد پرسنل بهزیستی لرستان قرارداد کارمعین هستند

جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور و مدیران ، معاونین و روسای ادارات بهزیستی ، با هدف بررسی مسائل و مشکلات مرتبط در دفتر مدیریت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،جلسه شورای اداری بمنظور بررسی مسائل و مشکلات و تنگناهای حوزه های مختلف با حضور " دکتر سید حسن موسوی چلک" مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور " دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان و معاونین و روسای ادارات شهرستانی در دفتر مدیریت برگزار شد.

"دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدای جلسه با تبیین برنامه ها و فعالیتهای صورت گرفته خواستار انعکاس مسائل و توجه ویژه مقام عالی سازمان در راستای رفع موانع و مشکلات موجود حوزه های مختلف بهزیستی لرستان شد.

وی در ادامه افزود جهت ارتقاء و بهبود ارائه خدمت در حوزه های مختلف ، معاونین و مدیران واحدها موظف به تدوین و ارائه گزارش مستند بصورت فصلی شده اند تا بتوانیم بر اساس شاخص ها و دستورالعملهای ابلاغی ، تحول چشمگیری در اجرای برنامه ها و استراتژی ارزیابی عملکرد و افزایش نظارت بر واحدها ، مدیران و کارکنان در سال جدید داشته باشیم .

دکتر حیدری گفت متاسفانه 47 درصد کارکنان بهزیستی لرستان قرارداد کار معین هستند که در سالهای متمادی برای تبدیل وضعیت آنها اقدام موثری صورت نگرفته که ما با رایزنی با مقامات کشوری و استانی در صدد رفع این مشکل به منظور ارتقای انگیزه شغلی هستیم.

مدیر کل بهزیستی لرستان احیا و ارتقاء جایگاه بهزیستی در سطح ملی ، استانی و نگاه عالمانه به رویکردها و شرح وظایف و هم چنین عنایت ویژه به رفاهیات کارکنان را از مهمترین اقدامات ریاست سازمان بهزیستی کشور برشمرد و افزود بدون تعارف و تکلف ، مدیران و کارکنان بهزیستی لرستان به این توجهات ارج می نهند .

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور گفت امسال ارزیابی حوزه ها و معاونت ها ، تعیین شاخصهای نظارت بر مراکز ، آسیب شناسی نظارت و شناسایی گلوگاههای فساد در اولویت برنامه های دفتر مدیریت عملکرد قرار گرفته و 4 نظامنامه نظارتی تدوین شده که به زودی جهت اجرا به استانها ابلاغ خواهد شد.

خاطر نشان می شود معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه های کاری خود را از قبیل فقدان و فرسودگی ابنیه ، فرسودگی وسایل نقلیه ، تجهیزات اداری و مسائل مربوط به مشکلات پرسنلی و احکام کارگزینی، مشکل پرسنل قانون کار و میزان دریافتی ها را تبیین که دکتر موسوی چلک، برای انعکاس و پیگیری این مطالبات قول مساعد داد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =