صداوسیما مدعی شده‌ از ناحیه تبلیغاتی که برای دو سامانه پیامکی 9090 و 3090 انجام داده‌، در مجموع 57میلیارد تومان به تیم ملی، پرسپولیس و استقلال منفعت رسانده‌.

 در اينكه پوشش تلويزيوني مسابقات نقش مهمي در جذب اسپانسرها به سمت فوتبال دارد ترديدي نيست، اما كاش صداوسيما توضيح بدهد كه خودش از قبل پخش آگهي‌هاي مفصل و طولاني‌مدت مربوط به همين دو سامانه پيامكي چقدر درآمد دارد؟

آيا بايد باور كنيم دوستان فقط به خاطر تامين منافع فوتبال براي 9090 كليپ مي‌سازند و پخش مي‌كنند يا چند مجري سرشناس و قديمي را با تايم طولاني در اختيار معرفي و تبليغ 3090 قرار مي‌دهند؟ كاش حالا كه قرار به شفاف‌سازي است و مديران تلويزيون به همين راحتي اعداد قرار گرفته در اختيار فوتبال را افشا مي‌كنند، از انتشار درآمدهاي خودشان دست‌كم از ناحيه همين دو سامانه پيامكي هم پرهيز نمي‌كردند.

حالا بگذريم از بحث كهنه درآمدهاي مربوط به آگهي‌هاي قبل و بعد از مسابقات زنده و برنامه‌هايي مثل نود و باز بگذريم از هزينه گزافي كه در صورت عدم پخش فوتبال، بايد صرف توليد برنامه‌هاي جايگزين مي‌شد. آيا شفاف‌سازي خوب است، فقط براي ديگران؟!

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گمنام DE ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    26 2
    احسنت اینو خوب اومدی