۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
دیدار حساس تیم فوتبال سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، در دیدار حساس مصاف کیمیا فرآیند تهران می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران در هفته سوم از دور برگشت مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند .
رادنی دیدار افزود : بر این اساس ، این مسابقه عصر روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار می شود و تیم سپیدرود در این بازی حساس ، میهمان است .
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند در این دیدار نیز برابر تیم کیمیافرآیند تهران به برتری دست یابد تا همچنان با حفظ موقعیت خود در جدول رده بندی ، شانس مدعی صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشد .
وی ادامه داد : با توجه به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو دیدار قبلی خود به ترتیب توانست تیم های شهرداری بندرعباس و کارای شیراز را شکست دهد ، با روحیه خوب به مصاف تیم کیمیافرآیند تهران می رود و امیدواریم تیم سپیدرود رشت با ارائه یک بازی تماشاگرپسند برابر حریفش به پیروزی برسد .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : هم اکنون تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 14 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بادران تهران در مکان دوم و تیم کیمیا فرآیند تهران با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند .
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارای شیراز و بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه هستند .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =