دکتر محمود گلزاری در مطلب تازه خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین، به ادعاهایی که درباره مصاحبه وی با بیجه(قاتل کودکان پاکدشتی) در فضای مجازی مطرح شده، پاسخ داد.

این روانشناس با بیان این که هیچگونه ملاقات حضوری و مصاحبه با «بیجه» نداشته می نویسد:

«در سال 1376، زمانی که مشاور فرهنگی رییس سازمان صدا و سیما بودم و جنایات غلامرضا خوشرو (خفاش شب) به رسانه های کشیده شده بود، به پیشنهاد آقای دکتر علی لاریجانی، ریاست سازمان، برنامه «جستجو» را در شبکه سوم برای تحلیل روان شناختی و جامعه شناختی عوامل جرم... راه انداختم... تمام این جلسات در آرشیو صداوسیما موجود است. متاسفانه سخت گیری های مسئول پخش شبکه سه، اجازه پخش بیش از سه جلسه را نداد. گاه از یک برنامه 45 دقیقه ای، دو سوم آن را غیرقابل پخش می دانستند و گاه یک هفته اصلا اجازه پخش نمی دادند.»

این عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین ضمن تکذیب این ادعا که «در مصاحبه دکتر گلزاری با بیجه در تلویزیون، از او راجع به نماز و حمد می پرسد و دیگر هیچ» نوشت:

«برنامه(مربوط به خفاش شب) با بررسی وضعیت مجرمان و بزهکاران دیگر ادامه یافت. دو سه برنامه را هم برای نجات جوانان زیر اعدامی مستحق بخشش اختصاص دادیم که خوشبختانه باعث شد یکی از آن نوجوانان خوب زندانی آزاد شود... من در تمام مصاحبه هایم با خفاش شب از او حتی یک سئوال مذهبی نکردم و چیزی از پایبندی اش به دین نپرسیدم. دنبال کمبودها، عقده ها، بی توجهی ها و نارسایی های اجتماعی خانوادگی و تربیتی بودم. به همین دلیل مورد لطف استادان، صاحب نظران، نویسندگان و هنرمندان زیادی قرار گرفتم.»

برای خواندن متن کامل این مطلب، اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =