اصنافی که بیشترین مزاحمتها را برای تهرانی ها دارند، بازرسی و ساماندهی می شوند. جالب اینجاست بیشترین مزاحمت اصناف برای مردم، مربوط به مشاغل مرتبط با خودرو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند که با اصناف و مشاغل مزاحم شهری باید چه کرد.
عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و اصناف هم به سرویس مشکلات مردم گفته بودند باید شاکیان، به سامانه 137 شهرداری تلفن بزنند و شکایت خود را درباره مشاغل مزاحم عنوان کنند تا رسیدگی شود.
حالا منطقه 10 تهران به عنوان منطقه ای که آمارش را می توان نمونه ای از آمار کل این کلانشهر دانست اعلام کرده مشاغل خودرویی از جمله خدمات خودرو و نمایشگاه های فروش خودرو به همراه مغازه های میوه فروشی بیشترین مزاحمت را برای شهروندان فراهم کرده است.
عباس بابا زاده شهرداری منطقه 10 گفته این منطقه جزء مناطق متوسط از لحاظ رتبه بندی آلایندگی در بین سایر مناطق 22 گانه تهران است و ساماندهی واحدهای صنفی مزاحم به منظور حذف آلودگی های زیست محیطی (آب، هوا، صوت و منظر) و فراهم سازی رفاه حال شهروندان از طریق اعمال آراء بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در سطح منطقه 10 در حال اجراست.
این مقام مسئول توضیح داده: منطقه به لحاظ رتبه بندی از نظر آلایندگی، در بین مناطق 22 گانه تهران، وضعیت زرد و دارای آلایندگی متوسط است و بیشترین مزاحمت های صنفی مربوط به واحدهای خدمات خودرویی، نمایشگاهی و واحدهای صنفی میوه فروشی است که توسط کارشناسان اداره ساماندهی به طور مستمر مورد کنترل و بازبینی قرار می گیرد.
او با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته گفت: در همين راستا اداره ساماندهي منطقه اقدام به شناسايي 67 واحد صنفی آلاینده در سطح منطقه و طرح در كميسيون بدوي بند 20، تشكيل پرونده و همچنين اجراي آراء (پلمپ) 87 واحد صنفي نموده است.
شهردار منطقه الزام واحدهاي صنفي ميوه فروشي به نصب شیشه میرال را برای جلوگیری از سدمعبر، آلودگی های زیست محیطی و حذف اغتشاشات بصری از دیگر اقدامات منطقه برشمرد و گفت: با اجراي طرح ضربتي و صدور اخطارهايه هاي لازم به واحدهای صنفی میوه فروشی برای نصب شيشه ميرال در سال گذشته 84% از واحدهای صنفی به این کار مبادرت کردند و مابقي نیز تا پايان سال جاري نسبت به نصب شیشه میرال اقدام می کنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =