با پایان شمارش آرا در اکثر شعب دو حوزه انتخابیه استان کردستان، نتایج غیر رسمی از پیروزی سید احسن علوی در حوزه سنندج و منصور مرادی در حوزه مریوان حکایت دارد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، با پایان شمارش آرا در اکثر شعب اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ترکیب شش نفره نمایندگان کردستان مشخص شد. بر اساس گزارشات غیر رسمی در مرحله دوم در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران سید احسن علوی و در حوزه مریوان و سروآباد منصور مرادی توانستند پیروز رقابت شوند.

سید احسن علوی که در مجلس نهم نیز نماینده مردم سنندج بود خود را مستقل معرفی کرده و منصور مرادی نیز با وجود حمایت توسط برخی از جریانات اصلاح طلب بصورت مستقل در انتخابات حضور یافته بود.

لیست امید در مرحله دوم انتخابات از میان چهار کاندیدای کردستان، در حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران از سالار مرادی و در حوزه مریوان و سروآباد از امید کریمیان نمایندگان فعلی این حوزه ها حمایت کرده بود که نتوانستند بر رقبای خود پیروز شوند.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی که دهم اسفندماه 1394 برگزار شد، 4 نفر با کسب حداقل 25 درصد آراء توانستند از استان کردستان به مجلس شورای اسلامی راه یابند و تکلیف 2 کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شد.
در مرحله دوم انتخابات مجلس، 668 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دو حوزه انتخابیه استان کردستان بودند.
602 شعبه اخذ رای نیز در این دو حوزه انتخابیه برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا RO ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    2 0
    در یکی از خبرها نوشتید سالار مرادی مستقل هستش اینجا نوشتین اصلاح طلب ما آخر نفهمیدیم کی به کیه