۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰

مهر نوشت: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: ١٥٠ زن مرکز شفق با تدابیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، در معرض درمان با متادون قرار گرفتند که برای ترک متادون به دو کمپ دیگر منتقل شدند.

فرزاد هوشیار پارسیان با اعلام اینكه مرکز شفق تبدیل به مركز نگهداری مردان شده است، گفت: تا كنون ٤٠٠ نفر از معتادان مرد، به این مركز منتقل شده اند.

وی با اشاره به اینكه ١٥٠ نفر از خانم هایی كه در این مركز بودند با تدابیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، در معرض درمان با متادون قرار گرفته بودند، گفت: در حال حاضر این خانم ها به دو كمپ كه بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی كرده با هزینه شهرداری تهران، انتقال داده شده اند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، افزود: انتقال به این دو كمپ، برای ترک اعتیاد خانم ها از متادون بوده است چرا كه برای انتقال به مراكز بهاران باید به هیچ گونه موادی اعتیاد نداشته باشند و این امر ضروری بوده است.

هوشیار با اشاره به اینكه این ١٥٠ خانم بعد از بهبود به مراكز بهاران انتقال می یابند، گفت: در مراكز بهاران با امكانات موجود، توانمند سازی روحی و روانی بر روی آن ها صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاكید كرد: مابقی خانم های نگهداری شده در شفق، به خانواده هایشان تحویل داده شده اند.
304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =