ایسنا نوشت؛ سرمربی کروات پرسپولیس گفت که از شکست برابر نفت غمگین است.

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از باخت پرسپولیس مقابل نفت اظهار کرد: واضح است که ناراحت و غمگین هستم. متاسفانه هواداران که با این شور و شوق تشویق می‌کردند و می‌خواستند که برنده شویم این خوشحالی را نتوانستیم به آن‌ها بدهیم. بیش از همه به خاطر هواداران ناراحتم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. آن طور که باید از توپ ها استفاده نکردیم. اما فعلا هم‌امتیاز هستیم و دو بازی دیگر مانده و طبیعی است که هر سه تیم می‌خواهند قهرمان شوند.

وی افزود: ما همه تمام تلاش را برای قهرمانی می‌کنیم اما الان دیگر همه چیز به ما بستگی ندارد. در تبریز و تهران با گسترش و راه آهن به بهترین نحو بازی خود را ارائه می‌دهیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که بعد از این باخت که شما را از قهرمانی دور کرد چه حسی دارید؟ گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که علی‌رغم این شکست بعد از بازی ما را تشویق کردند و به ما اعتقاد دارند. طبیعی است و ما تا ثانیه آخر تسلیم نمی‌شویم. لیگ جالبی خواهد بود همان طور که سال پیش بود و ما هرچه در توان داریم به کار خواهیم بست تا قهرمان ما باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: امروز ما تیمی که همیشه بودیم نبودیم. تعداد قابل توجهی از بازیکنان ما در آن سطحی که هستند نبودند. بعد از دو سه بازی بدون شکست، متاسفانه این اتفاق افتاد و شکست را متحمل شدیم.

او در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین اشتباه تاکتیکی‌اش در این بازی چه بود و اینکه چرا تعویض‌هایش در نیمه دوم موثر واقع نشد، گفت: ما با آنالیزهایی که کردیم در مورد این بازی کار خواهیم کرد. ماریچ مجبور بود تعویض شود چون کل هفته مریض بود و تب داشت. با ورود نورمحمدی این ریسک را کردیم که هر سه امتیاز را کسب کنیم. اما نفوذ از جناحین را به اندازه کافی نداشتیم و طبیعی است که آن دقت‌ها و ارسال‌های موثر و ضربات آخر را نداشتیم. نتیجه‌ای که نفت گرفت انگیزه‌شان را بالا برد و محکم‌تر ظاهر شدند. متاسفانه مجبور بودیم طوری بازی کنیم که به نفع آن‌ها شد. سعی و تلاش کردیم اما متاسفانه نشد.

او درباره اینکه برای بازی دو هفته آینده تیمش چه برنامه‌ای دارد و اینکه هواداران انتظار قهرمانی دارند، گفت: من کاملا هواداران را درک می‌کنم که خواهان قهرمانی هستند. من نمی‌توانم به بازیکنانم انتقاد کنم چون نمی‌خواستند ببازند و تلاش‌شان را کردند. اما امروز در بازی جنبه‌های منفی بیشتر بود و منجر به این نتیجه شد. من هواداران را درک می‌کنم و همه دوست داریم که قهرمان شویم و این دو بازی باقی مانده را تلاش می‌کنیم که تمام توان‌مان را به کار ببندیم.

برانکو درباره سوشا مکانی و گلی که او در این بازی خورد گفت: من هیچ وقت عادتم این نیست که بعد از بازی روی شخص نظر بدهم. این گونه مسائل را در جلسات تاکتیکی آنالیز بررسی و رسیدگی می‌کنیم.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =