مهر نوشت:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم وابستگی به منابع قدرت و ثروت سبب خواهد شد تا نماینده به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

علی مطهری در همایش اتحاد و امید که در واپسین ساعات تبلیغات انتخاباتی در شهرستان دماوند برگزار شد با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور تأثیرگذار مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی شان مانند سایر تکالیف شرعی واجب است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: حضور مردم در صحنه سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران بسیار سریع تر از پیش بینی ها به نتیجه و پیروزی برسد.

وی با تأکید بر حضور مردم در عرصه انتخابات ادامه داد: مردم با حضور در صحنه انتخابات می توانند در آینده و حکومت خود تأثیر گذار باشند و به همین خاطر حضور مردم در میدان بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور مردم در حماسه هفتم اسفندماه تأکید کرد: حضور مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب شد تا تحولی در مجلس آینده شکل بگیرد و امیدوارم تا مجلس دهم، موثرتر و قوی تر عمل کند.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ویژگی های یک نماینده موفق متذکر شد: نماینده موفق باید ناظر خوبی بر اجرای قوانین بوده و در قانون گذاری نیز از توانمندی بالایی برخوردار باشد.

وی یادآور شد: نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین موضوع بسیار مهمی است و نماینده ای می تواند در این زمینه موفق باشد که وامدار منابع قدرت و ثروت نبوده و دارای استقلال و حریت باشد.


مطهری گفت: عدم وابستگی به منابع قدرت و ثروت سبب خواهد شد تا نماینده به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

وی نگاه کلان به مسائل کشور را از دیگر ویژگی های یک نمانده موفق عنوان کرد و یادآور شد: یک نماینده موفق باید نگاه کلان و ملی به مسائل مختلف داشته و مصلحت مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

مطهری گفت: یک نماینده موفق مجلس باید با همه توان به فکر حل مشکلات مردم باشد و امروز یکی از مشکلات کشور تعصبات گروهی بوده که موجب می شود، کار یکدیگر را خنثی کنیم.

وی بیان داشت: تخریب یکدیگر و رواج تهمت یک آفت محسوب شده و باید از آن دوری کرد.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    17 0
    فقط اقای مطهری واقعا که مرد و با غیرت و ایمان هستید بسیاری از نمایندگان در نطق مجلسشان سلام را بر مقامات و مسئولین شروع میکنند در صورتی که مردم به او رای داده اند و باید وامدار خدا و مردم باشد .