کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- با سلام/ کارگز شرکت پلی اکریل ایران واقع در اصفهان هستم. حدود 3 ماهه که حقوق نگرفتیم و اوضاع کارخانه هر روز بدتر از روز قبل می شود. تاکنون تولید این کارخانه و پرسنل زحمتکش آن آسیبهای بسیاری دیده اند. چیزی که بر همه پرسنل مسلم شده است، دستهایی در پشت پرده اجازه راه اندازی و تولید را در این کارخانه نمی دهد. این مجموعه با بیش از 2000 نفر پرسنل مستقیم مدتهاست که بصورت لاشه ای افتاده و هیچیک از مسئولین به فکر خارج کردن بدن نیمه جان آن از چنگال سهامدار از خدا بیخبر ندارند. لطفاً یکی به داد ما برسد.

- سلام جای تعجب است کارکنان خدوم سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور به اندازه کارمندان اداره کل یکی از بانکها در سال حقوق ومزایا دریافت نمی کنند بحث فرهنگ و تعالی انسانها از اهمیت بسیار ی در تمامی دولت ها و بین کشور ها ارزش واعبتار ومتولیان آن موردتوجه هستند اما کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی به اندازه ای حقوق و رفاهیاتشان کم است که همه مسئولین ومردم می دانند چرا باید حقوق انان از کارمندان دانشگاهها کمتر باشد کار در سازمان تبلیغات اسلامی دغدغه و اضطراب خاصی دارد رفاهیات کارکنان خصوصا در شهرستانها در حد صفر است . لظفا مسئولین علی الخصوص هیئت محترم دولت نسبت به افزایش حقوق ورفاهیات کارکنان تبلیغات اسلامی خصوصا در شهرستانها اقدام شایسته بفرمایند

- باسلام به استحضارمیرساند اداره کل راه وشهرسازی استان کرمانشاه 35درصد فوق العاده ویژه ای که قراراست ازفروردین ماه 95 به حقوق کارمندان را اضافه نکرده است خواهشمنداست پیگیری شود

- اژه‌ای در پاسخ به این پرسش که پرونده نگین غرب در نهایت به کجا رسید تصریح کرد: اینها دو پرونده است که مربوط به آقایان فروغی و ریاضی است که با هم متفاوت هستند.وی افزود: از 10 تا 15 هزار شاکی که وجود داشت خبر ندارم چقدر مرتفع شد اما شاکیان می‌توانند وکیل داشته باشند. جواب اقای اژه ای به اطاله دادرسی 16 ساله نگین غرب و پرونده ای که 8 سال از صدور رای ان گذشته و 8 سال در تجدید نظر معطل مانده و همچنان 5 هزار نفر از مالباختگان با وجود اموال کافی متهم در نزد قوه قضاییه بلاتکلیفند؟

- آیا قانون بازنشستگی پیش از موعد در سال 95 اجرا می شود

2

آموزش

سلام لطفا پیگیر حق مرخصی بازنشستگان فرهنگی سال ۹۳ باشید تشکر

 

 

23232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    1 0
    از مسئولین محترم تقاضا داریم کامنت ها را بررسی و قدام شایسته مبذول نمایند از اعضای محترم سایت نیز کمال تشکر داریم
  • حمید A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    از پلیس 110 تهران خواهشمندم مبارزه با قاچاقچیان خرد مواد مخدر در حوزه کلانتری 117 تهران خاصه محله جوادیه را مد نظر قرار دهد. متاسفانه توزیع مواد مخدر از خانه ها و در نزدیکی کوچه های کلانتری 4446 ظهیری و ... صورت می گیرد و ماموران کلانتری هم کاری نمی کنند. لطفا مبارزه کنید و پشت گوش نیاندازید.