ایرنا نوشت: یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.

محمود صادقي در ستاد انتخاباتي يكي از نامزدهاي راه يافته به مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس افزود: اسلام دين مهرباني است و اخلاق اجتماعي در نگاه اسلام از روي كرامت انساني بدست مي آيد. بايد مهرباني را در جامعه ترويج كرد و اختلاف ها را كنار گذاشت و فضاي اعتماد بين مردم و حاكميت را پيش از بيش فراهم كرد چرا كه مردم دل در گرو اسلام و ايران دارند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: راي مردم به فرموده مقام معظم رهبري حق الناس است و بايد اين حق به رسميت شناخته شود و به خواسته مردم كه از صندوق آرا بيرون مي آيد احترام گذاشت.

صادقي، از خدمات شايسته دولت هاي مختلف در دوره هاي گذشته نيز تقدير كرد و گفت: در دولت هاي مختلف براي اين كشور زحمت كشيده شده است و كسي نمي تواند اين زحمات را ناديده بگيرد، اما در دو دوره گذشته تدبير و خرد كنار گذاشته شد و دولت نهم صندوق ذخيره ارزي را با حجم بالايي تحويل گرفت ولي دولت يازدهم، يك دولت ورشكسته را تحويل گرفت.

فرزند شهيد صادقي از شهداي هفتم تيرماه گفت: بايد با فساد در همه سطوح مقابله كرد چرا كه در دوره گذشته نفت ايران فروش نرفت و فروش نفت را به اشخاص سپردند و حتي يك دلار از اين فروش به خزانه كشور تاكنون واريز نشده است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    9 0
    دقیقا
  • بی نام IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    7 0
    ایجاد فضای بدگمانی، سو ظن، رعب، نگرانی و عدم احساس امنیت از بد حجابی هم بدتر و خطرناکتره. آیا اگر اصولگرایان این 7000 برادر اصولگرا را مامور حفاظت از محیط زیست در حال نابودی کشور میکردند بهتر نبود؟
  • فرهاد FI ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    8 0
    با محسوسش هم بدست نمیاید