ایسنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: دو روز پیش از انتخابات، روز انتخابات و دو روز پس از انتخابات، تیم‌های ترور زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان قرار گرفتند و بزرگترین کارگاه بمب‌سازی تروریست‌ها متلاشی شد.

حجت الاسلام سید محمود علوی طی سخنانی در کنگره شهدای مدافع حرم در مهدیه تهران اظهار کرد: تا زمانی که دشمن را در نقاط دوردست زمین گیر کنیم و در داخل نیز سربازان گمنام امام زمان با اشراف اطلاعاتی خود تیمهای ترور را شناسایی و متلاشی کنند امنیت بی بدیل برای ایران اسلامی وجود خواهد داشت.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تمام تلاش تکفیری ها به چالش کشیدن امنیت اسلامی است اما تاکنون نقشه آنها نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز اصلی توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران شهر رقه سوریه است گفت: در این شهر مراکز فرماندهی داعش وجود دارد که بتوانند در ایران اسلامی تروری صورت دهند یا جایی را منفجر کنند و در این باره تلاشهای بی شماری کرده اند اما هر تیم ترور که عازم ایران شد با اشراف اطلاعاتی همه دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ایران چه نظامی و چه انتظامی، چه اطلاعاتی و چه قضایی و همدلی سپاه و ارتش و بسیج و وزارت اطلاعات در دام سربازان گمنام امام زمان افتاد.

وی با اشاره به دشمنی های بیگانگان از جمله صهیونیست ها و آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: روزی بر این انقلاب نگذشت مگر اینکه توطئه ای علیه این مرز و بوم پایه گذاری کردند.

علوی با بیان اینکه الگوی انقلاب الهام بخش نسل جوان کشور لبنان شد و حزب الله شکل گرفت گفت: در سوریه نیز نظام حکومتی آن فرهنگ انقلاب را پذیرفت و در زمان دفاع مقدس دوشادوش انقلاب اسلامی به حمایت این انقلاب پرداخت و اکنون نیز فرزند خلف حافظ اسد مسیر مقاومت را دنبال می کند و در جنگ 33 روزه نیز که اسرائیل با هدف نابودی حزب الله به لبنان حمله کرد بشار اسد مردانه به حمایت از حزب الله برخواست و محاصره حزب الله به دست صهیونیست ها را شکست.

وزیر اطلاعات گفت: پس از جنگ 33 روزه دشمن در صدد توطئه علیه محور مقاومت برخواست و تمام تلاش خود را کرد که با از بین بردن نظام حکومتی سوریه به هدف خود نزدیک شود چرا که از نظر سیاسی نتوانستند با تطمیع بشار اسد او را از محور مقاومت جدا کنند.

وزیر اطلاعات گفت: امروز نه تنها حرم اهل بیت مدیون جانفشانی های شهدای مدافع حرم است بلکه امنیت جمهوری اسلامی ایران نیز مدیون مدافعین حرم و شهدای عزیز مدافع حرم است.

علوی تصریح کرد: تا شکست کامل جبهه کفر مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530717

برچسب‌ها