اپل قربانی موفقیت‌های 6 سال اخیر خود شده است؟

فروش‌های کمتر از انتظار آیفون، سهامداران اپل را دچار واهمه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، مردم کمتری برای خرید آیفون 6 اس صف کشیدند و خبری و عکسی لو رفته از آیفون 7 در دست نیست!

حتی فروش آیفون SE در بازارهای چین و هند نیز نتوانسته قطار موفقیت‌های اپل را سریع‌تر به جلو ببرد و همه اینها دست به دست هم داده تا دوباره شاهد سقوط سهام اپل باشیم.

به نوشته وال استریت رشد 6 درصدی مورد انتظار در سال 2017 هم شاید نتواند کمک کننده واقعی باشد و مدیران اپل باید معجزه‌ای عرضه کنند تا دوباره سوار بر فروش‌های رؤیایی خود شوند.

سهامداران از سال گذشته و به دنبال کاهش ارزش سهام، بیش از 180 میلیارد دلار از ارزش سهام خود را از دست داده‌اند و اپل رسماً در ماه ژانویه 2016 اعلام کرد فروش‌هایش کمتر خواهد شد.

گفته می‌شود اپل در فصل منتهی به مارس 50 میلیون آیفون فروخته و این یعنی 18 درصد کاهش نسبت به سال گذشته مالی که انتظار می‌رود فروش‌ها درمجموع با 10 درصد کاهش به 52.1 میلیارد دلار برسد و بالطبع کاهش سود دریافتی سهامداران نیز به دنبال آن خواهد آمد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    4 0
    همچین بیراهم نمیگه بنده خدا ، دنبال مارک میگردیم بدون اینکه بدون فلان قطعه الکترونیکی رو که گرفتیم کاربردش چیه و ایا ابزاراش توو ایران کار میکنه یا نه ، خیلی از کسایی که اپل میگیرن تووو کشورمون بخاطر برند بودنشه ، اصلا هم دنبال کاراییش نمیگردند ، اینکه با حقایق کنار بیایم اولین قدم در شکوفا شدن و رفع مشکلات فرهنگی کشورمونه