میزان نوشت: فدراسیون فوتبال عراق با انشار بیانیه‌ای نسبت به مخالفت برای برگزاری بازی‌های تیم ملی عراق در ایران واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با عربستان همگروه است و در نظر دارد که همانند مرحله قبل دیدارهای خانگی خود را به دلیل ناامنی عراق در ایران برگزار کند.
این مسئله باعث شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا با برگزاری دیدار عراق و عربستان در ایران مخالفت کند و اعلام کند که این دو تیم در جایی به غیر از ایران باید به مصاف هم بروند.
این تصمیم باعث واکنش شدید فدراسیون فوتبال عراق شد و آنها با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند:
ای عدالت‌خواهان و هوادارن ورزش در تمام دنیا. بار دیگر نمی‌گوییم که کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را سورپرایز کرد بلکه آنها به ظلم خود نسبت به عراق و ورزش ما ادامه دادند. هدف آنها خفه کردن ورزش عراق است. طبق اعلام AFC ما نمی‌توانیم ایران را به عنوان زمین خود برای بازی در دیدارهای نهایی انتخابی جام جهانی، انتخاب کنیم. عربستانی‌ها نمی‌توانند وارد ایران شود ولی نمی‌دانیم چطور سایر تیم‌ها و هوادارانشان که با ایران همگروه هستند می‌توانند به این کشور بروند اگر ایران مشکل دارد چرا کشورهای قطر، چین، کره جنوبی، ازبکستان و سوریه بدون مشکل در ایران بازی می‌کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =