مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور آفریقای جنوبی صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد.

تصاویر مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور آفریقای جنوبی  را اینجا  ببینید.

اینستاگرام حجت الاسلام سیدحسن خمینی با تصویری از پیاده روی در جنگل های شمال به روز شد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

آمریکایی‌ها مدت‌ها بود به دنبال پیداکردن پولی از ایران در بانک‌های خودشان بودند، ولی موفق نمی‌شدند تا اینکه نادیده انگاشتن ابعاد پیچیده تحریم‌ها و کاغذپاره خواندن آن‌ها چنین فرصتی را برایشان فراهم کرد تا بتوانند دو میلیارد دلار از دارایی های ملت ایران را چپاول کنند.اینجا را ببینید.

قیمت جدید خودروها فردا تعیین می‌شود. اینجا را ببینید.

فرهنگ

مجموعه تلویزیونی «سحرخیزان» به کارگردانی سعید سلطانی با بازی گلاره عباسی جلوی دوربین می‌رود.  اینجا را ببینید.

«فاطما گل» به عنوان سریالی که در سال 2015 بیشترین فروش خارجی را برای تلویزیون ترکیه به همراه داشته، برگزیده شد. اینجا را ببینید.

جامعه

3 مرد مغازه‌دار در پارک پیشگوی تربت‌حیدریه شب چهارشنبه گذشته وقتی چند جوان شرور را دیدند که در حالت غیرعادی برای زنان و دختران ایجاد مزاحمت می‌کنند با آنها درگیر شدند. اینجا را ببینید.

پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: انتشار تصاویر مرحوم مهرداد اولادی در مجموعه پزشکی قانونی صورت نگرفته است.  اینجا را ببینید.

بین الملل

تلویزیون دولتی کره شمالی تصاویری از آزمایش موشک جدید کره شمالی منتشر کرد.  اینجا را ببینید.

برخی منابع خبری اعلام کردند که به زودی اسناد موثق و خطرناکی از روند غیبت شیخ خلیفه حاکم امارات را علنی خواهند کرد. اینجا را ببینید.

ورزش

خبر عجیب و غریب درباره مراسم ختم مهرداد اولادی ، درگیری دو همبازی این بازیکن تازه درگذشته بود.  اینجا را ببینید.

یکی از بازیکنان پرسپولیس بر سر مزار مهرداد اولادی به همبازی سابقش تاخت.  اینجا را ببینید.

دانش

پای مرغ را جایگزین قرص‌های اروپایی که با نام غضروف کوسه ماهی در بازار دارو موجود است کنید، تا بدون پرداخت هزینه‌های بالا به راحتی از اثرات آن بهره ببرید.  اینجا را ببینید.

عکس روز ناسا به تصویری خارق‌العاده از کهکشان راه‌شیری اختصاص پیدا کرده است.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

کاربران معمولاً کیس را زیر و مانیتور را روی میز گذاشته و استفاده می‌کنند اما آنچه کمپانی لیان-لی طراحی و ساخته است درواقع میزی است که کامپیوتر هم در خود جای‌داده است.  اینجا را ببینید.

یک دستگاه سوئیچ دست‌دوم 10 دلاری بدون فایروال باعث شد تا هکرها با استفاده از حفره موجود در بانک مرکزی بنگلادش و از طریق سیستم سوئیفت 80 میلیون دلار سرقت کرده و به یغما ببرند.  اینجا را ببینید.

طنز و کاربکاتور

کاریکاتور ترامپ جهان را این شکلی می‌بیند را اینجا ببینید.

کاریکاتور اوباما در سرزمین سعودی را اینجا ببینید.

چند رسانه ای

 جاده کاراکولس در شیلی که شیلی و آرژانتین را به هم متصل می کند. اینجا را ببینید.

پنجم اردیبهشت سال 1359 حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس با وقوع توفان شن و امدادهای الهی درهم شکست. اینجا را ببینید.

پر بحث ترین

یکی از بیمارستان‌های نروژ برای نجات جان یک بیمار در حال مرگ از نیروی هوایی این کشور و جنگنده‌های اف-۱۶ آن کمک گرفت تا مسیری ۴۵۰ کیلومتری برای رساندن یک دستگاه حیاتی به جای ۱۰ ساعت در ۲۵ دقیقه طی شود. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

رییس‌جمهور، ایران را پرچمدار شعار و عمل در مبارزه با تروریسم دانست و گفت: اگر ایران نبود، داعش عملا تحقق می‌یافت و آنها هم بر دمشق و هم بر بغداد پیروز می‌شدند. اینجا را ببینید.

شهین‌دخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است به طرح پلیس تهران برای امنیت اخلاقی که از ۷ هزار مامور نامحسوس استفاده می کند، واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =