اولین سامانه رتبه بندی و داوری آثار تبلیغاتی ایران ، توسط روزنامه مدیریتی اقتصادی فرصت امروز راه اندازی شد.

دکتر محمدرضا قدیمی ، مدیر مسوول روزنامه فرصت امروز با اعلام این خبر گفت : روزنامه فرصت امروز ، اولین روزنامه در ایران است که به فعالیتهای اصلی کسب و کارها اعم از بازاریابی و فروش ، تبلیغات و موضوعات مدیریتی با رویکرد مطالعه موردی ( case Study ) و نقد و بررسی و تحلیل اقدامات شرکتها و برندهای ایرانی پرداخته است. در همین زمینه و در صفحه مدیریت تبلیغات ، همه روزه آثار و کمپینهای تبلیغاتی شرکتها و سازمانهای ایرانی توسط متخصصان و مجریان تبلیغات مورد نقد و تحلیل قرار گرفته و در 22 ماه گذشته ، این صفحه به مرجعی برای اهالی تبلیغات تبدیل شده است. 

قدیمی افزود : در پی استقبال مخاطبان و اهالی تبلیغات ، تصمیم گرفتیم سامانه ای تحت وب و در فضای آنلاین راه اندازی کنیم تا علاوه بر ارزیابی کیفی آثار تبلیغاتی ، در سطحی وسیعتر ، همه اقدامات تبلیغاتی که در رسانه های مختلف اکران می شوند را مورد ارزیابی کمی و رتبه بندی قرار دهیم . در واقع سامانه رتبه بندی تبلیغات ، برآمده از صفحه مدیریت تبلیغات روزنامه فرصت امروز و حاصل تجربه 22 ماهه گزارشگران ، دبیران و مدیران روزنامه می باشد.


مهندس محمد زرین، مدیر اجرایی سایت رتبه بندی تبلیغات نیز درباره شیوه ارزیابی و مدل رتبه بندی این سامانه اظهار داشت : در طی دو سال گذشته علاوه بر تجربیات ارزشمندی که از انتشار بیش از 300 گزارش نقد و بررسی در روزنامه فرصت امروز و گفتگو با بیش از 200 نفر از کارشناسان و متخصصان تبلیغات در ایران نصیب تیم اجرایی این سامانه شد ، مهمترین سایتهای رتبه بندی و فستیوالهای داوری تبلیغات در دنیا را با کمک مشاورانی باتجربه رصد و بررسی کرده ایم و مدل اجرایی در سامانه رتبه بندی فرصت امروز ، ماحصل ماهها تحقیق و مشورت و کاملاً اختصاصی می باشد.
مهندس زرین افزود : اگرچه کارهای مشابه در ایران انجام شده ، اما سامانه ای که به صورت روزانه و آنلاین آثار تبلیغاتی را رصد و در معرض امتیاز دهی کاربران قرار بدهد و همزمان نظرات هئیت داوران را هم داشته باشد ، در ایران بی سابقه است. این کار در راستای رسالت یک روزنامه مدیریتی و با هدف ارتقای صنعت تبلیغات و فراهم آمدن شبکه ای از متخصصان و علاقه مندان و شرکتهای تبلیغاتی برای ارزیابی تخصصی و پیوسته تبلیغات انجام شده است.
لازم به ذکر است این سامانه رتبه بندی ، اقدامات تبلیغاتی را که روزانه در رسانه های تلویزیونی ، محیطی و چاپی منتشر و اکران می شود، رصد و جمع آوری می کند و رتبه بندی بر اساس امتیازهای تخصصی کاربران و نظر هئیت داوران و در پایان هر فصل انجام و جایزه ویژه فرصت امروز به برترین آثار تبلیغاتی نیز ، در پایان هر سال اهداء خواهد شد.
این سامانه به آدرس اینترنتی ads.forsatnet.ir در دسترس می باشد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =