ایرنا نوشت:رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، مهم ترین رسالت و اولویت مجلس دهم را پاسخگویی به مطالبات مردم عنوان کرد.

محمدرضا عارف روز یكشنبه در گردهمایی حامیان امید در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت اظهار داشت: اگر اكثریت مجلس را به دست آوریم، اولویت اصلی برنامه ما پاسخگویی به مطالبات مردم است.

وی راهبرد كلی را تحقق مشاركت حداكثری و تامین منافع و مصالح ملی ذكر و اضافه كرد: در راهبرد خود مجلسی می خواهیم كه علاوه بر راس امور بودن، پاسخگو و در برگیرنده متخصصان و متعهدان و نماد مردم سالاری دینی و عصاره ملت باشد.

عارف امید و آرامش را در جامعه یك ضرورت خواند و افزود: در عین حال، مبنای فعالیت های سیاسی و حكومتی باید بر اخلاق و عقلانیت استوار باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، ادامه داد: بر این باوریم كه برای رسیدن به هدف، به هیچ وجه نباید از ارزش و اخلاق عدول كنیم و اخلاق مداری را مبنای حركت خود قرار داده ایم.

عارف با طرح این سئوال كه چرا رقبای ما از این فضا درس نمی گیرند، بیان كرد: چرا نمی آییم با همبستگی، هدف های سیاسی را در یك فضای رقابتی دنبال كنیم؛ اصل رقابت خوب است تخریب برای چه؟ تهمت برای چه؟ چرا فرزندان متدین انقلاب را به بی دینی متهم و بر چسب ناجوانمردانه می زنیم؟

منتخب اول مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم ما با آگاهی و شعور بالای خود، پای صندوق های رای می روند و به گفتمان اعتدال رای خواهند داد.

عارف افزود: ما هیچ وقت پاسخ بد اخلاقی ها را ندادیم، چراكه وقت این كارها را نداریم، ما به دنبال اصول و راهبردهای خود هستیم و اتكای ما بعد از خدا، به مردم است.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، تاكید كرد: همه ما زیر چتر واحد اصلاحات قرار گرفته ایم و در عین حال، با جریان اعتدالی همگرا هستیم و اولویت ما نیز منافع ملی است.

وی پیام 24 خرداد را حاكمیت اخلاق، عقلانیت و گذشتن از منافع فردی ذكر و اضافه كرد: ما هیچ وقت فراتر از منافع ملی كار نكردیم و همواره در راستای تعهد به ارزش های انقلاب و میثاق با شهدا عمل كرده ایم و مردم می خواستند این مسیر را ادامه دهیم و محكم تر از قبل هم ادامه دهیم.


رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، اظهار كرد: ملت ایران در هفتم اسفندماه، گام محكمی برداشت و این گام را در دهم اردیبهشت تكمیل خواهد كرد.

عارف افزود: ما در پاسخگویی به مطالبات مردم، ظرفیت سازی خواهیم كرد و جریان های سیاسی نباید از موقعیت خود سوءاستفاده كنند، باید مردم در فضای رقابتی حرف خود را بزنند و نگاه همه به صندوق آراء باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های انتخاباتی بیان كرد: ما هیچگاه بد اخلاقی و عبور از ارزش ها و خط قرمز را از ناحیه اصلاحات ندیدیم؛ چه كسی به خود حق می دهد به این جوانان برچسب بزند؟

منتخب اول مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: نتیجه انتخابات در تهران روشن بود؛ مردم برای اولین بار در تهران به یك لیست كامل رای دادند و این، نگاه مردم به گفتمانی بود كه برآمده از انقلاب است.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، ادامه داد: مردم پاسدار ارزش ها هستند و از رقیبان هم خواهش می كنم در این چند روزی كه از انتخابات باقی مانده، این موضوع را رعایت كنند.

وی با تاكید بر این مطلب كه همبستگی و همدلی باید شعار همه ما باشد، گفت: ما در مجلس با همه رقبا شراكت می كنیم، ما یك نظام و یك رهبر داریم، مجلس دهم همگام با مردم و دولت است و با اختیارات قانونی نظارتی و برای پیشبرد امور كار را انجام می دهد نه آنكه مچ گیری كند.

عارف افزود: مردم باید به عنوان وظیفه ملی، در صندوق های رأی شركت كنند تا حماسه سیاسی در دهم اردیبهشت ماه تكمیل شود.

عارف اولویت كشور و مجلس دهم را مسائل اقتصادی، معیشتی، كنترل تورم، اشتغال و رونق اقتصادی ذكر كرد .

عارف همچنین با گرامیداشت روزهای پرفضیلت ماه رجب و یادآوری سالروز شكست حمله نظامی آمریكا در طبس ، این روز را افتخار ملی كشور اعلام كرد.

وی در خاتمه سخنانش از اینكه دو بار و در كمتر از یك سال، توفیق حضور در گیلان را یافته، ابراز خرسندی و خاطرنشان كرد: گیلان مهد صبر، شجاعت و ایمان و مهد تمدن اصلاحات و آرمان های انقلاب است و محل ظهور بزرگمردان عرصه سیاست، علم و فرهنگ است.
29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    4 0
    رقبای شما حتی از شکست های خود هم درس نمیگیرند. مردم هر بار با انتخاب خود بر سرشون فریاد میزنند که ما با طرز فکر و جهانبینی افراطی شما مخالفیم اما انها همچنان راه خود رو میرن.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    0 6
    سال 88 برای همه عقلا معلوم شد که تهمت زنندگان چه کسانی هستند....