معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق چهارماهه معلمان حق التدریسی در هفته معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی معلمان حق التدریس نسبت به تاخیر هفت ماهه در پرداخت مطالباتشان از مهرماه سال قبل شکایت داشتند و در صفحه مشکلات مردم کامنت گذاشته بودند. در همین باره محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی داد.
او گفت: در هفته معلم پس از پرداخت حقوق، به میزان چهار ماه از معوقات حق‌التدریسی معلمان و مربیان پیش دبستانی پرداخت می شود.
بطحایی دلیل این تاخیر را کسری بودجه اعلام کرد.

 


45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    2 0
    سلام جناب آقای رییس جمهور و مقام عالی وزارت آموزش وپرورش چرا تاخیر در پرداخت فقط مخصوص وزارت آموزش وپرورش است؟؟ ؟ مگر همه وزارتخانه‌های کشوری و لشکری از یک محل تامین بودجه نمی شوند ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    لطفا کمی هم بفکر اجرای ماده 51 ایثارگران باشید
  • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    عملکرد این دولت و وزیر آموزش و پرورش باعث شد که فرهنگیان و قاطبه مردم در شهرستان ها به ماهیت این دولت که بی توجهی به معیشت و مطالبات به حق مردم است پی ببرند و به اصول گرایان رای بدهند نمونه آن رفتار دولتمردان در ارتباط با بازنشستگان فرهنگی مهر 93 است که در تاریخ بی نظیر است بعد از 19 ماه پاداش این قشر زحمت کش را پرداخت نکرده اند و در افزایش حقوق سال 94 شامل افزایش فوق العاده شغل و رتبه بندی به کل بازنشستگان فرهنگی بی توجهی کردند امید دارم نمایندگان مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین اقدام نمایند ان شاء الله