درپی انتشار خبر شکنجه یک زن طی 21 روز در مشهد، شهیندخت مولاوردی به مدیرکل امور زنان و خانواده استان دستور پیگیری وضعیت این زن را داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاون رییس جمهوردر امور زنان و خانواده در کانال خبری خود در تلگرام نوشت:« تنها یک روز بعد از روز پدر با این خبر هولناک و باور نکردنی مواجه می‌شویم. بلافاصله لینک خبر را به اطلاع مدیر کل امور زنان و خانواده استان مربوطه می رسانم و در جواب در جریان پیگیریهای انجام شده قرار می گیرم.

مطالعه گزارش ارسالی که توسط خبرگزاری ایسنا تنظیم شده است را به دلیل شدت و وسعت خشونت اعمال شده علیه اعظم و دو دخترش در ٢١ روز، فقط تا نیمه آن می توانم ادامه دهم و به دنبال علت این همه سبعیت غیرعادی سریع گزارش را مرور می کنم و به آنچه که حدس می زدم می رسم: اعتیاد این بلای خانمانسوز !»

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    15 0
    واقعا باید فکری اساسی به حال معتادات شیشه ای کرد. بهتر است سازمان های زیربط هرچه زودتر تیمارستان های بزرگی خارج از شهرها بسازند و این روانی ها را از جامعه دور کنند. دستی دستی خود را روانی کرده اند، نباید بخششی در کار باشد. چون جان مردم در خطر است. این خانم هم روزی از قاچاقچی ها دفاع می کند روزی از خانواده های آسیب دیده معتادان...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    12 0
    معتاد مجرمه بیمار نیس.
  • سمیرا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    22 0
    زنی شکنجه می شود . بعد از این همه به قول شما سبعیت دستور پیگیری می دهند...جایگاه قانون گذاری کجاست؟جایگاه آموزش چطور؟ .....چه تعدا زن در کشور زیر بار این خشونت هاست اما صدایشان در نیامده....مسئولین گرامی ،خواهش می کنم از خواب نازتان بیدار شوید...
  • هاهي IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    14 0
    نمي شود همه چيز را به اعتياد نسبت داد ... هميشه اينهمه معتاد در جامعه بوده ... چرا اين اتفاقات نمي افتاده ؟ پسر 17 ساله كه آن دختر را با آن وضعيت كشته مگر معتاد بوده ؟