۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

احمدرضا عابدزاده در برنامه خندوانه بسیار شاد و سر حال ظاهر شد.

میثم بهرامی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ پنجشنبه شب احمدرضا عابدزاده مهمان برنامه خندوانه بود. احمدرضایی كه در این برنامه حضور داشت، بسیار متفاوت بود از عقابی كه مردم ایران و حتی خبرنگاران می شناختند. عابدزاده بازیكنی بود كه در خاطرات خبرنگاران قدیمی می شود به جدیت و اخلاق خاص او پی برد. زمانی كه او فوتبال بازی می كرد كمتر خبرنگاری جرات می كرد به قصد انجام مصاحبه سمت عابدزاده برود. بازیكنان و هم تیمی هایش هم جرات نداشتند كمتر از «احمد آقا» به او بگویند. ابهت و جذبه عابدزاده به حدی زیاد بود كه او به این موضوع شهره شد و دیگر همه می دانستند كه عابدزاده مثل بقیه فوتبالیست ها نیست كه راحت با كسی رفاقت بریزد.
گذشت تا اینكه آن اتفاق بد برای عابدزاده رخ داد. او راهی بیمارستان شد و با حالی از بیمارستان مرخص شد كه هیچ نشانه ای از آن عابدزاده قدیمی نداشت. از آن زمان به بعد، هر وقت كه عابدزاده در محافل عمومی حاضر می شدند، به راحتی می شد فهمید كه او با عابدزاده سابق فاصله دارد. قدرت تكلمش مثل گذشته نبود و گهگاه خاطرات را فراموش می كرد. طوری شده بود كه حتی برنامه های تلویزیونی هم می ترسیدند سراغ او بروند چراكه می گفتند او مسلط به كلام خود نیست و حرف زدن برایش سخت است.
عابدزاده البته در تمام این سال ها به سختی ورزش كرده. درمورد تمرینات او مشهور است كه می گویند این تمرینات را حتی دروازه بان های آماده لیگ برتر هم نمی توانند انجام بدهند و سختی این تمرینات برایشان غیر قابل تحمل است. اما احمدرضا ایستاد و تمرین كرد. آن قدر تمرین كرد كه با ورزش توانست دوباره سلامتی خود را به دست بیاورد.
رسید به روزی كه برنامه خندوانه روی آنتن رفت و مهمان ویژه اش احمدرضا عابدزاده بود. احمدرضا با لبخندی كه بر لب داشت، راحت پاسخ تمام سوالات رامبد جوان را می داد. او در این برنامه ثابت كرد كه به كلامش تسلط دارد و نیازی نیست كه سایر برنامه های تلویزیونی ترس از روی آنتن بردن او داشته باشند. گرچه خندوانه برنامه ضبط شده است اما عابدزاده در این برنامه ثابت كرد كه دیگر هیچ نشانی از آن روزهای تلخ در وجودش نیست و راحت می تواند حتی در برنامه زنده تلویزیونی هم صحبت كند.
سلامتی او، شادی مردمی را در پی داشت كه سال هاست عاشقانه عقاب آسیا را دوست دارند و حتی حالا كه نه بازی می كند نه در ایران مربیگری، همچنان خواهان سلامتی او هستند. این هدیه ای بود كه رامبد جوان با برنامه اش به مردم و مخصوصا اهالی فوتبال ایران تقدیم كرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =