ایسنا نوشت:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: دکتر لاریجانی مدیری است که می تواند بدون صرف زمان و بدون آزمون و خطا پیوند مجلس دهم با مدیریت عالی کشور را برقرار کند.

رحیم زارع گفت: دکتر لاریجانی از ویژگی هایی چون مدیر، مدبر، تیزهوش و فراجناحی بودن برخوردار است.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایشان با تفکری راهبردی و عملیاتی توانست مجلس نهم را در شرایط مختلف به ویژه در مقاطع حساس و سرنوشت ساز به خوبی اداره کند. ایشان فردی ارزشی و ولایت مدار است که باید به نحو مطلوب از این ویژگی ها و توانایی ها در مجلس آینده نیز استفاده شود.

وی رییس مجلس شورای اسلامی را از نظر گرایش سیاسی فردی معتدل دانست و اظهار کرد: با ویژگی های منحصر به فرد و توانایی های مدیریتی که در دکتر لاریجانی وجود دارد ایشان به یقین خواهد توانست در مجلس دهم با آرایش سیاسی خاص این مجلس را اداره کند. دکتر لاریجانی با دیدگاهی ذوالابعاد همه گرایش های سیاسی را در اداره امور مجلس دخیل کرده و از هر نوع تنش سیاسی جلوگیری می کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم توجه مجلس دهم به نیازهای اساسی مردم و رفع چالش های اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مجلس نباید به اختلاف نظرهای سیاسی توجه کند، بلکه باید به درد دل و نیازهای اساسی مردم فکر کند. برآورده کردن خواسته های ملی، منطقه‌ای و بین المللی باید اصلی ترین اولویت مجلس دهم باشد. با این توضیح بهترین گزینه برای ریاست مجلس فردی است که از دیدگاهی استراتژیک برخوردار است و روابط بسیار نزدیکی با سایر قوا داشته و به حکومت نزدیک است، این فرد کسی نیست جز دکتر لاریجانی که می تواند بدون صرف زمان و بدون آزمون و خطا پیوند مجلس دهم با مدیریت عالی کشور را برقرار کند.

زارع تاکید کرد: منتخبان مجلس دهم و چهره های سیاسی جریان اعتدال و اصلاح طلبان باید از ظرفیت ها و توانایی های ایشان در عالی ترین جایگاه استفاده کنند.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    2 0
    اینها بستگی به نمایندگان مجلس دهم دارد. هر کسی را که انتخاب کنند مورد قبول ملت است.