سایت فدراسیون کشتی نوشت:رقابت های جهانی گزینشی المپیک 2016 برزیل در اولان باتور مغولستان از ساعت 4:30 بامداد جمعه به وقت تهران برگزار می شود.

بر اساس لیست اولیه ارائه شده در سایت مسابقات در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان در دور نخست به مصاف رومن آمویان کشتی گیر کهنه کار ارمنستانی و دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن می رود. وی در صورت برتری در دور دوم با آیو آنگلوف بلغارستانی دارنده مدال طلای جهان مسابقه می دهد. پیترمودوس از مجارستان، هاک کیم از کره جنوبی و المراد تسمراداف ازبکستانی دارنده مدال نقره جهان نیز در گروه سوریان قرار دارند. در این وزن 23 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 130 کیلوگرم که 17 نفر وزن کشی کردند.، امیر قاسمی منجزی در دور اول با دیل ریو از آرژانتین مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور دوم به مصاف بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی خواهد رفت. چوگوشویلی کشتی گیر کهنه کار بلاروسی نیز در گروه قاسمی قرار دارد.

نفرات اول تا سوم هر وزن در این رقابت ها سهمیه حضور مستقیم در المپیک 2016 برزیل را کسب می کنند. آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =