جماران نوشت:اعضای لیست امید در سراسر کشور که به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم راه یافته اند به همراه برخی دیگر از منتخبان این مجلس از جمله منتخب اول مردم تهران، ظهر امروز با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در مراسم تجدید میثاق اعضای لیست امید در مرحله دوم انتخابات با آرمان های امام خمینی(س) با تاکید بر اینکه باید انتخابات را تهرانیزه کنیم گفت: مرحله اول را پیروزی مردم می دانیم. مرحله دوم باید پیروزی گفتمان ما باشد. گفتمان ما گفتمان انقلاب است.

محمدرضا عارف در تجدید میثاق اعضای لیست امید در مرحله دوم انتخابات با آرمان های امام خمینی(س) با اشاره به نتیجه انتخابات در دور اول اظهار کرد: با جمعبندی که از دور اول داشتیم امیدواریم که حضور مردم در دور دوم تکمیل کننده دور اول باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در مورد جهت گیری های مجلس دهم گفت: اقتصاد مقاومتی مبنای حرکت ما در مجلس است. ما بر این باوریم که با اجرایی شدن 24 بند اقتصاد مقاومتی رونق اقتصادی را در کشور خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین باید بخش های پنجگانه برجام را دنبال کنیم. آسیب های اجتماعی نیز از اولویت های مجلس خواهد بود.

عارف با تاکید بر اینکه باید باید انتخابات را تهرانیزه کنیم افزود: این امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند ولی به باور ما راهمان همین است.

وی ادامه داد: در دور اول باید از جوانان تشکر کنیم که آرامش که بخشی از شعار انتخاباتی اصلاح طلبان بود رعایت کردند.

 عارف با اشاره به فعالیت های انتخاباتی برای دور دوم یادآور شد مرحله اول را پیروزی مردم می دانیم. مرحله دوم باید پیروزی گفتمان ما باشد. گفتمان ما گفتمان انقلاب است. اعتلاف امید پایه حرکت ماست. خوشحالیم که اصلاحات همراهی خود را با حامیان دولت نشان داد.  البته هزینه های آن را هم پرداختیم.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان تغییر لیست اصلاح طلبان در ائتلاف امید را جزیی دانست و  تصریح کرد: اگر  اشکالات جزیی بود.باید از آن عبور کنیم. می خواهیم ائتلاف را به صورت مطلوب دنبال کنیم و احساس کنیم هر قدمی که برمی داریم برای خدا و انقلاب است و هر نتیجه ای که داشته باشد خیر است و تمکین می کنیم.

عارف تاکید کرد: مبنی حرکت ما اخلاق مداری است و باید به دوستان تذکر بدهیم که نمی خواهیم به هر وسیله برای پیروزی در انتخابات متوسل شویم.تنها دغدغه ما راه شهدا و به طور طبیعی مطالبات مردم است.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =