عصبانیت عربستانی ها از شکست مقابل تراکتورسازی

ایسنا نوشت:هواداران الهلال عربستان از شکست نماینده خود برابر تراکتور سازی خشمگین هستند و به انتقاد از بازیکنان و سرمربی تیم پرداختند.

تراکتورسازی در دیدار حساس برابر الهلال عربستان عملکرد درخشانی از خود نشان داد و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با 12 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کند و دستاوردی تاریخی داشته باشد.

هواداران الهلال امید زیادی به پیروزی تیم خود در این دیدار داشتند به ویژه بعد از اتفاقات و جنجال سازی های اخیر چشم به این دیدار حساس دوخته بودند تا حقانیت فوتبال خود را ثابت کنند اما تراکتور سازی اجازه نداد تا سعودی‌ها به آنچه که در این دیدار می خواهند برسد.

سایت عربی نسخه یورو اسپورت که به خبرهای تیم های سعودی می پردازد، از خشم هواداران الهلال از نمایش ضعیف تیم خود سخن به میان آورد و نوشت کاربران از شکست الهلال برابر تراکتورسازی خشمگین هستند و چنین بازی را شایسته تیم ریشه دار و بزرگ الهلال نمی دانند.

این سایت سعودی نوشت که بعضی از هواداران الهلال از سرمربی یونانی تیم خشمگین هستند و بعضی دیگر هم به عملکرد بازیکنان اعتراض دارند.
سامی جابر اسطوره الهلالی‌ها هم بعد از این دیدار حساس به انتقاد از بازیکنان الهلال پرداخت.

الهلال یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال آسیاست و هواداران این تیم لقب رهبر را برای تیم خود انتخاب کردند اما تیم آنها حرفی برای گفتن برابر نماینده ایران نداشت.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    کجا حقانیت داشتند که می خواستند ثابت کنند؟
  • علی A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    الان باید برن ای اف سی گریه کنند که بازی های بعدیشون در یک زمین دیگری که خودشان میخواهد برگزار شود و همچنین به دلیل قطع رابطه همه بازی ها از اول به صورت دو هیچ به سود نماینده عربستان شروع شود. فکر کنم ای اف سی موافقت کنه... بس که فدراسیون ما قوی و مقتدرند
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    دست امیر قلعه نوعی و تک تک بازیکنان و کادر فنی تراکتور رو میبوسم دم همه تون گرم