بیمه حوادث مدرسه ای شامل اردوهای خارج از مدرسه نیز می شود و حتی در تصادف های جاده ای هم اگر دانش آموز آسیب ببیند می تواند استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاریری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" این بیمه حوادث دانش آموزی هیچ فایده ای نداره من هرسال فقط پول پرداخت میکتم اما وقتی بجه من تو مدرسه دعواش شد و دندونش شکست بیمه کفت این حادثه مربوط به مدرسه نیست بچه شما دعوا کرده"

در این باره اکبر حاجیلو، معاون امور رفاهی و تسهیلات آموزش و پرورش پاسخ داد: براساس نیاز مدارس و دانش آموزان ما بالاترین قرداد را برای بیمه حوادث منعقد کردیم؛ الان 7500 تومان حق بیمه گرفته می شود اما در صورت فوت معلم یا دانش آموز 7 میلیون تومان خسارت دریافت می کنند.

او با بیان اینکه این بیمه در مدارس، اردوهای تربیت بدنی،خارج از مدرسه هم جبران خسارت می کند تاکید کرد: قرداد ما معطوف به مدرسه نیست و در طول 24 ساعت می تواند از آن استفاده کنند و هزینه کاشت حلزون، نارسایی کلیه و ... را هم پرداخت می کند.

حاجیلو یادآور شد: در اردوها نیاز به خرید بیمه حوادث جدید نیست و همان بیمه یک ساله در هر زمان و مکان کافی است حتی در تصادف های جاده ای اگر دانش آموز آسیب ببنید می توانند خسارت را دریافت کنند.

او در پاسخ به این کاربر نیز گفت: مرجع رای باید مشخص شود چون خسارت پرداخت می شود.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =