۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

کسانیکه قبلا شاغل بودند و بیمه نشدند می توانند با ارائه مدارک در هیاتهای حل اختلاف وزارت کار مشکل خود را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: میخواستم بپرسم که اگر من قبلا در سالهای 83و84در جایی به مدت 24 ماه مشغول کار بوده باشم ولی فقط حد اقل حقوق ان موقع را میگرفتم ( بدون داشتن قرارداد کار فی ما بین و بیمه ) ولی الان میتوانم گواهی اشتغال بکار در ان سالها را از کارفرما بگیرم و نیز کاسبها همسایه هم شاهد هستند و گواهی خواهند داد.(استشهاد محلی) سوالم این هست که میتوانم این مدت 2 سال را به سنوات بیمه ام اضافه کنم؟راهکارش چیست؟جریمه اش چقدر خواهد بود؟


در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: بله به شرط این که مدارک لازم برای تایید کارکرد شما مثل قرارداد کار، فیشهای دریافت حقوق یا لیست بانکی واریز حقوق، برگه های حضور غیاب و...بتوانید ارائه دهید. البته اخذ گزارش از کارکنان محل کار نیز مفید است. در هر حال به هیاتهای حل اختلاف وزارت کار مراجعه و از کارفرمای خود بابت عدم اجرای ماده 148 قانون کار شکایت کنید.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    8 8
    حالا دو تا امضا گرفتن سخت نیست و اینجوری نوعی فساد ایجاد میشه