هلال احمر استان مرکزی میزبان اولین دوره آموزشی هم اندیشی پیشکسوتان طرح ملی نوروزی سال 1395

دکتر محمد محمدی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از 30 فروردین ماه به مدت دو روز در این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد:جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه 30 و 31 فروردین ماه میزبان اولین دوره آموزشی هم اندیشی پیشکسوتان طرح ملی نوروزی سال 95 خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین دکتر محمد محمدی رئیس جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از 30 فروردین ماه به مدت دو روز در این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد:جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه 30 و 31 فروردین ماه میزبان اولین دوره آموزشی هم اندیشی پیشکسوتان طرح ملی نوروزی سال 95 خواهد بود.
وی هدف از برگزاری این دوره¬ آموزشی را احصاء نقاط قوت،ضعف،فرصت ها و تهدیدات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد:در این دوره آموزشی40 نفر از پیشکسوتان امداد و نجات 31 استان کشور فعالیتهای نوروزی جمعیت هلال احمر را رصد خواهند کرد.
این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: این کارگاه آموزشی با سر فصل های آموزش ،سرمایه انسانی و تجهیزات و منابع در سه کارگاه به صورت جداگانه برگزار خواهدشد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی اظهار داشت: این جمعیت با آمادگی كامل پذیرای برگزاری دوره های آموزشی كشوری و بین المللی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =