کاربران ویندوز فون نسخه 8 زین پس نمی‌توانند اپ اینستاگرام را روی موبایل خود نصب کنند. از سوی دیگر گفته می‌شود فروشگاه ویندوز با کندی جلو می‌رود.

 

به گزارش خبرآنلاین،نسخه بتای اینستاگرام به دلایل نامعلوم از روی فروشگاه اپ ویندوز حذف‌شده و تنها کاربران دارنده ویندوز 10 می‌توانند از نسخه بتای اینستاگرام بهره‌مند شوند.

به دلایل نامعلوم فروشگاه ویندوز نه نسخه ویندوز فون 8 اینستاگرام را مورد تأیید قرار داده بود و نه نسخه فعلی ویندوز 10 را مورد تأیید قرار داده است و کاربران می‌توانند از اپ های ساخته‌شده توسط کمپانی‌های شریک، بهره‌مند شوند که این موضوع باعث راندن کاربران ویندوزی موبایل می‌شود.

رهیافت مدیران اینستاگرام در برخورد با سیستم‌عامل ویندوز و اندروید روی موبایل متفاوت بوده است. پس از نصب 1 میلیون نسخه از اینستاگرام روی آیفون در سال 2010 بلافاصله برنامه نویسان نسخه اندرویدی آن را نیز توسعه دادند(نسخه نهایی آوریل 2012 روی گوگل پلی قرار گرفت) که تا به امروز به‌خوبی به‌روزرسانی می‌شود اما نسخه ویندوز همچنان دچار مشکل بتا است و مدیران اینستاگرام قصد ندارند مشکل کاربران خود را حل کنند!

حذف اینستاگرام از فروشگاه ویندوز برای ویندوز فون 8(عکس زیر)

 

فروشگاه ویندوز / Windows Store که با مشکلات ساختاری دست‌به‌گریبان است، به‌کندی روند توسعه‌ای خود را ادامه می‌دهد و علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان مایکروسافت، رغبت کمتر برنامه نویسان به اپ های ویندوزی در مقایسه با اندروید و آی او اس اپل، و فروش کم گوشی‌ها و تبلت‌های ویندوزی در بازار کاهش علاقه در بازار اپ ها را در بخش ویندوزی ثابت می‌کند.

تغییرات اخیری که در بخش UI فروشگاه ویندوز داده‌شده نیز(کارت هدیه و کدهای موسوم به Redeem) نمی‌تواند مشکلات ساختاری آن را حل کند و تا فروش  سخت‌افزار ویندوزی افزایش نیابد این معضل ادامه خواهد داشت.

UI جدید(تصویر زیر)

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    13 0
    اکثر وینفونی ها به جای اینستاگرام از نرم افزار سیکس تگ استفاده میکن حتی از نسخه اندروید اینستاگرام اندروید کاملتر وبهتره و زیباتره و با سیکس تگ توی اینستگرام سینک میشن
  • ایرونی A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    7 0
    ویندوز8 که داره میشه یه خاطره براخودش پس نباید رو این موضوع زیاد مانور داد مایکروسافت برعکس اندرویدبیشتر گوشیاشو به وین10 مجهز میکنه و میتونن از اپ های جدیدتر استفاده کنن
  • بی نام RO ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    2 0
    خبر جان اون نسخه ویندوزفون ۸ بود هم اکنون در استور ویندوز ده نسخه جدید بصورت یونیورسال موجوده یکی دوبار هم اپدیت شده
  • aaaa A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    2 0
    برنامه 6tag جایگزین مناسب برا اینستاگرامه.