طرح رتبه بندی برای مربیان پیش دبستانی تنها مسیر ارتقای شغلی آنها را فراهم می کند و حقوق آنها براساس قانون وزارت کار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات نوشته است:" من حدود 7 سال است که مربی پیش دبستانی هستم. من و همکارانم به تازگی متوجه شدیم که قرار است امسال طرح رتبه بندی برای ما هم اجرا شود در اینصورت چقدر به حقوق ما اضافه می شود؟ "
در این مورد محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق مربیان پیش دبستانی بر اساس قانون وزارت کار است و برخی فرصت‌ها چون طبقه بندی مشاغل در این قانون دیده شده است و می‌توانند از این امتیازات استفاده کنند.
او ادامه داد: در این طرح موضوع مهمتر این است که چارچوبی برای مراکز تعریف خواهد شد که هرکدام چه مربیانی با چه رتبه‌هایی را برای چه پست‌هایی بکاربگیرند.
دیمه ور تاکید کرد: در واقع این برنامه مسیر ارتقای شغلی مربیان را هم مشخص می کند و یک نظم ایجاد می‌کند.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • jggd A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    همش مسخره است.
  • معلم رنج کشیده A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    طرح رتبه بندی هم بدرد خودشون میخوره شرطی که برای رسیدن به رتبه مثلا عالی قرار دادند به کمتر معلمی میخوره من با 25 سال سابقه رفتم برای رتبه عالی میگن باید900 ساعت ضمن خدمت داشته باشی با 25 سال خدمت تونستم 500 ساعت ضمن خدمت بدست بیارم حالا تو این چند سال چطوری میشه 400 ساعت ضمن خدمت جمع کرد . یکدفعه بگید نمیخوایم رتبهعالی ومزایاش رو بدیم
  • بی نام US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    قابل توجه اقای معاون اموزش ابتدایی کدام یک ازمعلمان پیش دبستانی این حقوق را میگیره ایشان بفرمایند تا ما جایزه بدیم بنابراین حداقل مقرری بیمه بیکاری نیز در سال ۹۵ حدود ۸۱۲ هزار و ۱۶۶ تومان است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان تهران افزود: ۱۸۰ هزار نفر در کشور از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند و در حال حاضر کمترین مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری شش ماه و بیشترین پرداخت ۵۰ ماه است.
  • یاسر A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    واسه من معلم پیمانی با 6 سال سابقه فقط 82 تومن افزایش داشته... اینم از رتبه بندی ما...
  • احمدی A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    چیزی بنام عدالت دراموزش وپرورش دراین دوره وجود نداردبنده با25سال سابقه رسمی در اموزش وپرورش نه رتبه بندی نه فوالعاده ویژه هیچکدام شامل حال بنده نشده درپست کارشناسی ساختمان اداره کل یکی از استانها مشغول هستم ووزیر ومعاون پشتیبانی وریس سازمان مدیریت را بخدا واگذارمی کنم