برخی از مردم اعتراض می کنند چرا شهرداری تهران برای بیمارانی که به بیمارستانها مراجعه می کنند، پارکینگ مناسب در نظر نگرفته ولی برای برخی از بیمارستانها، خیابان عمومی تبدیل به پارکینگ اختصاصی کادر درمان شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکل پارکینگ، همیشه در تهران، بلای جان خودروسواران بوده. به خصوص در نقاطی که مورد مراجعه مردم است، این کمبود بیشتر حس می شود. از جمله این نقاط، بیمارستانهاست. مخاطبی که خود را جانباز معرفی کرده درباره مشکل کمبود پارکینگ در جوار بیمارستانها نوشته: با سلام .عصر امروز ساعت 6 همراه بابام رفنم دکتر خیابان استقلال روبروی بیمارستان پلیس کرمان. بابام 76 داره مجبور شدم ماشین پارک دوبل کنم مثل همه ماشینهای اطراف چون پارگینگ ندارد. بعدش همراه بابام رفتم طبقه سوم تا برگشتم ماشینو 30000تومان جریمه کردند. سوال من اینه اون افسری که جریمه کرده فکر کرده مردم جای پارک ندارن.اگه پارگینگ بود منم دوبله پارک میکردم حق با پلیسه.ولی توخیابان استقلال د کرمان پارکینگ نیست. مثل کارت اعتباری است اگه به فکر اقتصاد هستید هنوز کارت ندادند سودش میخوان.
ولی مشکلی که مخاطب دیگر سرویس مشکلات مردم به نام علی گفته، چیز دیگری است. به گفته او، در یک خیابان عمومی، پارکینگ اختصاصی برای شاغلان یک بیمارستان در نظر گرفته شده و مردم حق ندارند خودروی خود را آنجا پارک کنند. علی نوشته: بیمارستان خصوصی اقبال واقع در خیابان آذربایجان نرسیده به مترو نواب اقدام به تصرف غیرقانونی عرض خیابان نموده است و با بکارگیری نگهبان و قراردادن موانع پلاستیکی از پارک خودروها در عرض خیابان جلوگیری بعمل آورده و عرض مشاع خیابان را متعلق به کارکنان خود می داند. لطفا جهت دفاع از حقوق شهروندان بررسی نمایید چرا این اقدام صورت گرفته؟

بیمارستان اقبال: مجوز داریم
درباره پارکینگ اختصاصی از مسئول تدارکات بیمارستان اقبال واقع در غرب تهران سئوال کردیم. او در پاسخ گفت: پارکینگ اختصاصی با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری انجام شده و مجوز گرفته ایم و تابلو نصب شده برای اینکه پزشکان خودروی خود را پارک کنند. دلیل آن هم این است که عموما پزشکان سریع می آیند و به اتاق عمل می روند، نمی شود بیمار را در اتاق عمل نگه داشت تا پزشک جای پارک پیدا کند.
او در ادامه با اینکه خیابان های اطراف پارکینگ عمومی ندارند، گفت: پرسنل بیمارستان نیز اجازه پارک در پارکینگ مخصوص پزشکان را تا ساعات بعدازظهر ندارند. در بعدازظهر پارکینگ عمومی است و این پارکینگ در ساعات صبح، اختصاصی پزشکان است.
او در پاسخ به این سئوال که به شما مجوز دادند در محل عبور و مرور مردم خودروی کارکنان بیمارستان به صورت عمودی پارک شود و در خیابان عمومی، پارکینگ اختصاصی خودرو ایجاد کنید؟ جواب داد: بله. مجوز برای پارک خودروی پزشکان گرفته ایم.


45231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    7 0
    بیمارستان که اشکال نداره، بیاید خیابان اسفندیار ببینید کنار پیاده رو به چند تا ساختمان غیر دولتی پارکینگ اختصایی داده. من موندم چطوری میشه اموال عمومی و مشاعات شهری را خصوصی کرد؟
  • بی نام A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    5 1
    شهرداریه میتونه. هیچ کاریشم نمیتونن بکنن.
  • ناصر A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    5 0
    نیاز به پارکینگ نداره ... به همون دو نفر ماموری که گذاشتن جای پارک نگه دارن بگن به محضی اینکه دکتر رسید ماشین رو ازش تحویل بگیرن و در بهترین جای نزدیک پارک کنن ماشین آقا یا خانم دکتر رو و دکتر عزیز هم تشریف ببرن به عملشون برسن ...
  • محمد A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    4 0
    فرهنگ پارکینگ سازی متداول بشود حالا از هر جا
  • بی نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    4 0
    پول دادن شهرداری حق مردم رو خریدن. کلا به شهرداری پول بدی همه کاری میکنه واست البته شهردارش حتما باید قالیباف باشه
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    4 0
    به شهرداری ÷ول بدید وسط میدان ازادی هم میتونید برج و مرکز خرید بسازید
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    3 0
    خب چرا وقت ساختن ساختمان پارکینگ اختصاصی در نظر نگرفته اند ؟ این طوری دکتر مستقیم می امد و در بیمارسنان می رفت راستی شهرداری متری چند این پارکینگ خای اختصاصی رو میده ؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    4 0
    ببین شهرداری چقدر پول گرفته که مجوز پارکینگ را صادر نمود. وقتی شهرداری مجوز غیر قانونی را با دریافت مبلغ گزاف صادر می کند آنوقت از ملت چه انتظاری می توان داشت. ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • فریادکش IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    4 0
    باز اینکه خوبه جلوی بیمارستانه و مجوز داره. یارو بقالی داره، سطل آشغالشو میذاره وسط خیابون که کسی جلوی مغازه ش پارک نکنه. به نظرم شهرداری باید با این نوع سعد معبرم برخورد کنه. البته نه با استفاده از مامورایی که مردمو به قصد کشت میزنن و نه با استفاده از مامورایی که در ازای دریافت شیرینی، کلن چشمشون روی تخلف بسته میشه
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    5 0
    عجب مملکتی داریم..... وقتی همینجوری دیمی مجوز ساخت و ساز میدین همینه دیگه..... الان خونه ها که بعضی طبقات پارکینگ ندارن.... مجتمع های تجاری پارکینگ درست درمون ندارن برای مردم ماشینای فروشنده ها به زور جا میشه تو پارکینگش.... بیمارستانا که اصلن پارکینگ واسه همراه بیمار ندارن نگهبانی راه نمیده ماشینی که بیمار آورده بره توی بیمارستان..... فروشگاه های بزرگم که پارکینگاشون همیشه پر.... الان جمعیت هم باید زیاد بشه؟
  • بی نام RO ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    3 0
    هر دم از این باغ بری میرسد . این هم یکی دیگه از کارهای عجیب شهرداری .به راستی بنابر کدام قانون شهرداری حق داره معابر عمومی رو برای استفاده اختصاصی واگذار کنه؟